Kraj serijala i napokon mi se ostvari želja da čitam o Chaseu, a onda se dogodi šok-Chase je žena! Nije to spojler jer koliko vidim piše i na poleđini knjige, ali ja nisam na to obraćala pažnju i eto me sada tu gdje jesam, izbezumljena i totalno oduševljena varkom lady Georgiane koja je istovremeno samohrana majka u potrazi za naslovom koji će njenoj kćeri pružiti sigurnost i bolji život, koja je Anna, takozvana kraljica noći u najelitnijem kockarskom paklu te koja je ujedno i Chase, osnivač tog istog pakla gdje uvažena gospoda prodaju svoje grijehe i tajne u zamjenu za članstvo.

Ona vodi trostruki život, a sve kako bi pokazala da je snažna i moćna, da je snalažljiva i hrabra i da joj nikakve glasine vezane uz njenu prošlost ne mogu ništa. Sve dok je novinarski mogul Duncan djelomično ne otkrije. On sazna za Annu, ali i dalje smatra kako lady Georgiana živi u Chaseovoj sjeni. Naravno da se zaljubljuju, ali između njih hrabro i ponosno još uvijek stoji Chase, tajnoviti lik kojeg nitko nikada nije upoznao, osim njegovih partnera. Duncan će učiniti sve da sazna tko je Chase, a Georgiana će učiniti sve kako bi tu tajnu sačuvala.

Pametna i oštra ova je povijesno ljubavna romansa otvorila vrata mnogim sumnjama i predrasudama, ali ujedno i pokazala kako vješte, prepredene i samosvjesne mogu biti žene kada žele zaštititi svoju djecu. Priča je to o bolnim prošlostima, teškim životima i tajnama koje ne smiju biti otkrivene, ali sve postaje nevažno kada se tu umiješa ljubav. Ona prava ljubav zbog koje zaboravite tko ste, ona koja ne želi ni naslov ni bogatstvo, ona koja teži razumijevanju i podršci. Ima tu intriga, smicalica i puno zavrzlama, ima puno smijeha i poneka suza, a sve u svrhu jednog zajedništva koje ne zatvara oči pred problemima.

Preporuka od mene za cijeli serijal, za to mnoštvo lopova koji su svoja srca poklonili neočekivano smionim ženama, preporuka za divno osmišljene priče koje prikazuju ljubav, slogu i obitelj, preporuka i za zanimljive radnje i za sve trenutke kada sam čitajući te knjige zaboravila na stvarni svijet i potisnula nemir. To su priče baš za opuštanje od teških tema i ponekad nam kao takve doista trebaju.

Izvor: Čarobni svijet knjiga