RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

U  trećem romanu iz serije Pravila lopova pratimo priču Vojvode Ubojice kojem je jedan nemili događaj uništio život, oduzeo imanje i titulu te ga osudio na težak život. Iz problema i života na ulici izvukli su ga prijatelji s kojima je krenuo u posao s kockarnicom, ali oduvijek ga je pratila nemilosrdna titula i spoznaja da je nekoga ubio. Ali pojavljuje se ona, Mara Lowe i Temple ostaje u šoku jer jedino ga ona može spasiti, jedino ona zna pravu istinu i jedino mu ona može dati odrješenje jer ona je živi dokaz da Temple nije ubojica.

Kamo će priča odvesti naše likove i kakve ih sve pustolovine, svađe i obmane očekuju ostavljam vama da istražite i da se pritom dobro zabavite jer priča je podjednako smiješna koliko i emocionalna pa će nekako biti red smijeha, a već nakon nekoliko minuta red suza dok nam likovi prepričavaju svoje teško djetinjstvo i traume koje ih prate. Sve se nekako vrti oko kontrole, oko povjerenja i zaštite, a smijehom i zajedljivim dijalozima autorica je smekšala priču i dala joj ljubavnu notu.

Bit će tu nekoliko neočekivanih obrata, malo nagađanja se čudnim ishodima i naravno sveprisutna osveta, koja će koliko god pomno osmišljena bila, pasti u vodu i stvari okrenuti prema novim horizontima. Uz sav kaos tu će se ubaciti i intimne scene da vam ovi vrući dani postanu napetiji. Radnja je bez zastajkivanja i jako zanimljiva bez obzira na to što nam je kraj predvidljiv i što već znamo kako je ovo samo bajka. Svakako da je likovima teško sve odjednom objasniti, ali snašli su se u ovih divnih 400 stranica koje svakim oštrim i smiješnim dijalogom tjeraju da čitate dalje i da ne odlažete knjigu.

Preporuka od mene posebno ako ste ljubitelj povijesno ljubavnih romansa jer „Kazna za vojvodu“ upravo mi je postala jedna od dražih knjiga toga žanra. S nestrpljenjem očekujem četvrti dio serijala gdje ćemo pratiti Chaseovu priču i tako dobiti krasan uvid u živote tih nevjerojatno zgodnih, zabavnih i nepromišljenih lopova čija su srca obuzdale vrlo hrabre dame.

Izvor: Čarobni svijet knjiga