Alana je nezakonita kćer, odbačena i zaboravljena od obitelji. Odgajala ju je baka daleko na sigurnom, a onda se godinama kasnije život jednog ratnika i nje same nađe u opasnosti. Ona ga spašava putem vizija koje dobije neposredno prije događaja pa je tako i njega izvukla iz sigurne smrti. Iain je sumnjičav spram nje i njene bake jer ipak što su one same radile u šumi i kakav je smisao njihovog putovanja, ali onda ih ipak pusti da idu dalje gdje Alana postane zatočenica vlastite obitelji u zamjenu za vizije o uspješnosti grofovije.

Naravno, susrest će se opet Alana i Iain i među njima se ubrzo razvije intimna privlačnost koja dobije i popratni sadržaj, a to su sumnje, laži, tajne i brojni pokušaji prihvaćanja. Priča ima zapravo jako malo radnje, a to što imamo je nekako malo rastegnuto pa dobijemo puno iščekivanja, a napetost nažalost popušta. Puno je ratnih zbivanja pa je to odličan dio priče jer bitke su osebujno opisane i puno je povijesti uključeno pa nije to samo ljubavna priča već jedna velika borba za opstanak.

Likovi su mi čudni, neotesani, primitivni i puno se dvoume, ali vjerojatno je to tako prije izgledalo pa ne bih previše ulazila u to na temelju čega je autorica gradila njihove karaktere. Pomalo površna ljubav i tek se na kraju pokažu prave vrijednosti koje dovode do ozbiljnosti cijele situacije. Više mi se svidio povijesni dio od ljubavnog, a budući da je jedan od spominjanih likova Robert Bruce to me tjeralo da čitam dalje jer sve sam to odmah povezala s Čuvarima Visočja pa je bilo zanimljivije.

B.Joyce nije baš na mojim popisima jer nekako se ne mogu uživjeti u njene priče, ali dobre su i solidnu trojku im opravdano dajem. Njen je stil pisanja u mnogo čemu drugačiji od recimo McCarty ili Quinn, ali ima odličnu povijesnu notu dok se recimo ostale spomenute autorice više baziraju na ljubavi. Tako da, ako volite više povijesti i malo ljubavnog primitivizma onda će vam knjiga biti super. Meni je dobra, brzo se čita, radnje je malo pa se lako pamti, a kao savjet moram vam reći da budete strpljivi i da ne sudite olako.

Izvor: Čarobni svijet knjiga