RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Ispočetka mi je bilo previše opisivanja, čak sam znala i kakva kopriva je rasla u vrtu pa me to malo pokolebalo, ali nastavila sam čitati i krenula je akcija koja me oduševila. Znači vrijedilo je pročitati sve opise jer nakon njih dolazi se do priče koja graniči s ludošću i napeta je toliko da sam je pročitala u svega par sati. Dakle, saznajemo da se jedna mlada sramežljiva i nesnalažljiva djevojka zaljubljuje i vjenča za Maxima de Wintera bogatog i zgodnog udovca, a kada nova mladenka dolazi na njegovo imanje počinju se događati čudne stvari.

Svi u toj kući štuju i veličaju Maxovu pokojnu suprugu Rebeccu. Ona je svima bila predivna, srčana, vedra i nasmijana, bila je utjelovljenje divote i dobrote, ali kada nova bezimena mladenka shvati da tu nešto nije kako treba i da je previše uspoređuju s Rebeccom stvari se počinju komplicirati. Cijelo vrijeme me kopkalo kako se zapravo nova supruga zove, ali to nažalost nismo saznali iz knjige što je povećalo intrigu i napetost jer ta je mlada djevojka u toj kući u svega nekoliko sati odrasla i postala borbena.

Max mi je cijelo vrijeme bio nekako čudan i distanciran, ali ispostavilo se da je za sve to imao razlog i jednom kada se saznala cijela istina sve će vam sjesti na mjesto. Priča je to o jednoj misterioznoj smrti, o mnogo tajni koje su trebale ostati zakopane te o Rebecci koja je uvijek bila stavljana na tron. Ali tko je doista bila Rebecca? Kakva je bila? Što je radila? Kako je umrla? Pitanja je puno i vjerujte šokirat ćete se kada saznate pravu istinu i kada upoznate pravu Rebeccu.

Iako sam bila skeptična oko ovog klasika ispalo je da je to jedna odlična psihološko ljubavna drama koja će vas čitavo vrijeme držati u neizvjesnosti i molim vas nemojte odustajati od čitanja samo zbog puno opisivanja jer sve se to kasnije izgubi kada priča počinje odmotavati sva ta klupka laži. Ova uznemirujuća priča o osobi koja uopće nije živa napravit će vam totalnu pomutnju u glavi i stvoriti vam osjećaj borbe s vjetrenjačama, ali sav se trud oko razmotavanja priče itekako isplati jer napisana je s puno žara čak i kada je atmosfera totalno mračna.

Velika preporuka od mene i svakako pročitajte ovaj klasik ako još niste jer zadivit će vas jedna bolna priča o gubitku, boli, osveti i lažima. Čitajte pažljivo i ne dajte da vas Rebecca ulovi u svoju mrežu.

Izvor: Čarobni svijet knjiga