Druga knjiga serijala o obitelji Kincaid priča je o Pameli koja želi svojoj sestri osigurati primjeren život pa odluči poslužiti se smicalicom kako bi jednome knezu vratila davno izgubljenog sina i time dobila novčanu nagradu koja će uvelike pomoći da se ona i sestra izvuku iz siromaštva. Ujedno pokušat će saznati tko je ubio njihovu majku.

Connor Kincaid je drumski razbojnik u bijegu. Pravda mu visi za vratom, a uskoro bi mogla i omča budući da se puno ogriješio o krunu. Kada pokuša opljačkati Pamelu i Sophie nije ni svjestan da upravo njega čeka zarobljivanje i velika promjena, ali kada saznaje istinu pristaje na varku, naravno u svoju korist što će se na kraju pokazati kao vrlo zamršena i neočekivana priča. Dalje saznajte sami što je sve Connor saznao o sebi i svoje ocu, ali i je li Pamela pronašla pravdu.

Ova predivno napisana povijesno ljubavna priča zrači nadom i romantikom, a dijalozi između glavnih likova prava su poslastica za vaše uši. Mnogo se svađaju, podrugljivo se smiju i podbadaju se neprimjerenim komentarima dok se među njima polako rađa divlja ljubav. Priča se lako i brzo čita, puna je zagonetnih situacija i potraga za kneževim sinom pretvara se u pravu pustolovinu. Knjiga je savršeno ljetno štivo za opuštanje te ćete se uz nju nasmijati do suza.

Preporuka od mene jer eto i ja volim ljubavne lepršave priče da odmorim mozak od teške svakodnevice i problema. Svakako je za spomenuti da povijesnih činjenica ima tek u tragovima, ali ipak pratimo jednu vrlo neprijateljsku zavadu popraćenu mnogim osvetama. Nije sve u čežnji ili ratovanju, nešto je i u ljubavi i oprostu. Pročitajte obavezno jer mene je Teresa svojim pričama ugodno iznenadila i već sam pripremila nekoliko njenih knjiga da i ponesem na odmor.

Doista ne zna koliko ovaj serijal ima nastavaka jer mi net izbacuje samo dva naslova, ali čini mi se da bi to sve moglo ići i dalje pa ako imate kakvih saznanja molim javite mi jer sviđa mi se cijela ta smušena i izgubljena obitelj Kincaid koja se sa svakim nastavkom sve više širi i ponosno uzvraća udarce.

Izvor: Čarobni svijet knjiga