Kako krenu glasine? Netko nešto načuje, a nije siguran u informaciju, tu informaciju malo doradi vlastitom maštom i podijeli je sa nekim kome navodno vjeruje. Nemaju dokaza, ali glasinu prošire. Glasina dolazi do ljudi koji bi se željeli okoristiti ili se osvetiti i nastrada na kraju nevina osoba. Ovo je priča upravo o tome kako glasine mogu naštetiti mnogima ako su netočne ili izvučene iz konteksta i zato nikada, ali nikada ne pričajte o nečemu za što nemate dokaze. I sama se držim toga, tek kada imam čvrst dokaz počinjem djelovati i to samo ako je u pitanju povreda moga identiteta. U suprotnom, neka svatko rješava svoje. U tuđe se poslove ne isplati gurati jer samo ćete ispasti budala, provjereno.

Ovo je priča o majkama koje načuju kako u njihovom gradiću pod drugim identitetom živi ubojica djece. Joanna je tu glasinu čula i proširila je dalje i zbog te glasine proživljavati će kaos i cijelo vrijeme strepiti za život svoga sinčića, a usput će tu glasinu previše rastegnuti i navesti sve sugrađane, a i nas čitatelje da sumnjamo u svakoga. Majke će se usplahiriti, početi će djelovati nerazumno i svaliti će krivnju za davno počinjeni zločin na prvu osobu koja im odskače iz društva. A pravi ubojica svima nam je nepoznat. Ta osoba ima svoju gadnu priču iz djetinjstva gdje se isprepliću zlostavljanje i nemar, gdje je dječja igra jedina svjetla točka i gdje nema opcija za bijeg.

„Glasine“ je roman o fizičkom zlostavljanju djece u obiteljima, o psihičkom zlostavljanju djece u školama, o djeci koja su izgubljena i koja su sama u svijetu prepunom ljudi. Ovaj psihološki triler pokazat će vam koliko je zapravo velika ljubav majke prema djetetu, koliko je važna bliskost i povezanost i koliko sve to jedna laž može razoriti. Priča je sažeta, dinamična i jako napeta. Izmjenjuju se strah, potreba za pripadanjem, ljubav i gorčina, a sve pomiješano sa neizmjernom strepnjom. Likovi su zbunjeni, sretno-nesretni, izgubljeni u pomiješanim svjetovima i spremni za napad, ali nemaju pojma na koga da napad izvrše.

Roman je to o djeci potisnutih osjećaja, djeci koja se boje i traže utjehu i djeci čija su srca slomljena, a čak i kada odrastu ostati će im bolna i mučna sjećanja. Više od bilo čega strepila sam za živote sve spomenute djece, za njihove snove koji su se u trenutku rasplinuli i nadala sam se da će sve to jednoga dana nestati. Za neke je bilo spasa, a za neke su traume odrasle zajedno sa njima. A sve zbog glasine, sve zbog nemara, sve zbog zlostavljanja i nemoći da se bilo što promijeni.

Do samoga kraja glasine vam neće značiti ništa, potezat ćete se po krivim navodima i sumnjati u svakoga koga se spomene. A kraj je šokantan, bolna istina preuzima vlast i ruši se dugo građena kula od karata. Od mene velika preporuka za roman „Glasine“, ispunio je očekivanja, naveo me da puno brinem i pokazao mi još jednu stranu laži. Svakako ga vrijedi pročitati.

Izvor: Čarobni svijet knjiga