RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Ovaj je roman kroz mnoge recenzije prikazan vrlo zorno i u detalje pa ću vam ja samo ukratko napisati svoje dojmove da se puno ne ponavljamo. Sophien suprug James optužen je za silovanje, ali Sophie je uvjerena u njegovu nevinost bez obzira na to kakav je on jer očajnički želi zaštititi obitelj. Kate je odvjetnica koja pod svaku cijenu želi istinu i pravdu i sigurna je da je James kriv. E sad tko je u pravu ostavljam vama da saznate, a svakako pročitajte jer ova sudska drama donosi detaljno iznošenje slučaja, puno opisa i karakterizacija likova te mnoge neočekivane obrate.

Imamo tu nekoliko tipova žena, one snažne i odlučne i one povodljive koje su svjesne istine, ali je ne žele priznati kako ne bi sve to postalo stvarnost. Radnja se većinom odvija u sudnici i ti dijelovi su poprilično rastegnuti pa uspore radnju i umore čitatelje, ali svejedno je ovo priča koja daje vrlo važne poruke i potiče pravdu. Pokušat će se zaobići pravda i izbjeći zakon dok mi polako ulazimo u klimavu strukturu jednog braka gdje se često pitamo kome da vjerujemo. Radnja se lako prati i često vam se između redova postavlja pitanje što biste vi učinili da ste u središtu toga svega te kako biste vi na sve to reagirali.

Roman ima elemente psihološkog trilera, ali svejedno više vuče na sudsku krimi seriju kakve često gledamo dok tražimo pravdu. Priča je provokativna, napeta i stalno ćete biti u neizvjesnosti dok gledate kako se naizgled jedan savršeni brak raspada. Likovi su slojeviti kao i priča, a radnja je zanimljiva usprkos opisima. Ujedno je ovo priča o ženama, žrtvama čija je pravda rijetko kada postignuta. I da li je on kriv ili nije? Hoće li se izbjeći zakon? Hoće li se sve zataškati?

A priču piše žena koja je godinama bila novinarka i odradila je odličan posao pa vam knjigu preporučujem da zavirite u svijet gdje su ponajprije važne statistike i ugled, a tek onda pitanje prava i pravde. Vraćat ćete se u prošlost, istraživati sadašnjost i polako otkrivati tajne koje će promijeniti mnoge živote.

Izvor: Čarobni svijet knjiga