RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Za Holly kažu da je najljepša na svijetu što njoj nije nimalo drago te svoju ljepotu smatra prokletstvom zato što se mnogi prosci nadmeću za njen izgled, a ona želi upoznati onog pravog koji će je voljeti zbog toga kakva je osoba. Sve bi to bilo dobro kada Holly svako malo ne bi morala izmišljati laži o sebi kako bi otjerala prosce i da njen otac više to nije mogao podnijeti pa je organizirao turnir i pobjednik osvaja Holly. Stjerana je u kut, ali ipak svome budućem sprema smicalicu pa od najljepše postaje poprilično ružna, a ta će je šala stajati slobode i poniženja.

Austyn je zgodan i mračan, a u potrazi je za skromnom i neuglednom djevojkom koja bi prekinula kletvu bačenu na njegovu obitelj. Naravno da nije bio ni svjestan što je na kraju dobio. Svakako da se oboje zaljube jedno u drugo i da tu nastane cijela frka, ali dobit ćete jednu zgodnu povijesno ljubavnu priču koja započinje legendom i kletvom i iako ima tu ponešto mistike zapravo se to u daljnjoj radnji uopće ne primijeti.

Priča je dirljiva i ponajviše se bazira na toj ljepoti koja je zapravo nešto prolazno i nešto nimalo važno, a ujedno je to priča o vjeri, nadi i čudnoj ljubavi koja je prerasla sva nadmetanja i postala savršena bajka. Radnja je brza i zanimljiva brzo se sve to čita i opušteno se prate sve zgode našeg para koji su snažni, odlučni i nadasve jako zahtjevni. Dijalozi su zabavni i smiješni, a sve je popraćeno s nekoliko strastvenih scena koje vam se vrlo vješto poigravaju maštom.

Eto tako, knjigu u ruke ako ste ljubitelji laganih ljubavnih priča i zaplovite u jedan neobičan svijet vila koje proklinju i djevojaka koje bježe od svoje ljepote, a sve u svrhu prave ljubavi koja ne žudi za izgledom već traga za iskrenih osjećajima.

Izvor: Čarobni svijet knjiga