Ovaj je roman deseti slučaj detektivke Rizzoli i forenzičke patologinje Isles, poznatog dvojca iz vrlo uspješne televizijske serije Cure na zadatku koji sam rado gledala pa su mi knjige iz tog serijala nešto što se u čitanju ne propušta. Knjige se mogu čitati i zasebno, ali ako ih čitate redom dobit ćete bolji dojam o svim zbivanjima i privatnom životu glavnih likova. Svaka je knjiga zaseban slučaj, ali često se u njima spominje nešto iz prethodnih knjiga pa mi je drago što sam ih donekle redom čitala.

Sada je riječ o troje djece koji su tragično izgubili roditelje te su bili smješteni u udomiteljske obitelji, a kada nasilnom smrću umru i njihovi udomitelji to će troje djece doživjeti dvostruku traumu. Sve su se tragedije dogodile u vrlo kratko vremenskom razdoblju i to naš istražiteljski dvojac tjera na sumnju. Kako su ta djeca uopće uspjela dva puta preživjeti napad ubojice koji po svemu sudeći traži i želi ubiti tu istu djecu? Tko to tako brutalno ubija sve što mu se nađe na putu? Postoji li za tu djecu mjesto gdje se mogu sakriti?

Psihološki je ovo triler gdje je jeza sveprisutna, a napeta i zanimljiva radnja postavlja vam mnoga pitanja. Odgovori se polako slažu u dinamičnoj kompoziciji gdje uz rješavanje slučajeva pratimo i privatan život, već spomenutih, cura na zadatku. A njihov zadatak nije samo uloviti bolesne ubojice već i nositi se s kaosom vlastitih života. Priča je bazirana na masovnom gubitku koji djeca teško shvaćaju, a još teže prihvaćaju, ali ne odustaju. Svako od te djece ima svoje demone, stvari koje ne razumiju ili odnose s drugima koje je teško svrstati u normalu. Oni se boji, oni strepe, oni su sami u tako velikom svijetu, a svi pokušavaju doprijeti do njih. Što je točno u njihovim glavama nemoguće je pojmiti.

Knjigu sam čitala vrlo pažljivo i polako, dajući svakoj rečenici poštovanje jer tema je bolna i potrebnu ju je uzeti srcu, a istovremeno isključiti osjećaje i srediti tog bolesnika koji čuči tu negdje iz ugla i želi ugasiti mlade živote. Radnja brzo prolazi, nema opisivanja već oštri i ponegdje zajedljivi dijalozi koji nas vuku u mutne vode kriminala. Pogoditi tko je ubojica pravi je pothvat, a sva uzbudljivost novog slučaja postaje veća kada saznate s čime se sve istražiteljice moraju nositi. Preporuku dajem bez imalo razmišljanja jer ja volim ovakve zapetljane priče koje bole i koje uz sve poteškoće na kraju istjeraju istinsku pravdu.

Izvor: Čarobni svijet knjiga