va je knjiga autobiografska proza rusko-hrvatske književnice gdje nam ona priča o svome odrastanju i školovanju te životu prepunome kušnji i rizika. Što je život i kako gledamo na njega? Što sa svim tim odlukama i je li život doista čarobna bajka? Priče su prikazane na vrlo profinjen i elegantan način s ponekim šaljivim prikazima, a svi redom objašnjavaju je li život čekanje ili djelovanje. Radnja je raskošna i temeljita na doista jako malo stranica.

U svijetu koji je prepun varalica naučit ćete pameti, ali na vrlo profesionalan način i stvari će vas plašiti, ali ipak će vas i prosvijetliti. Priče su ovo o ljudima za koje je ponekad bolje da odu nego da dođu u vaš život. Kroz autoričina druženja s poznatim ljudima ona shvaća da je sreća kada vas razumiju, a sve su to bili ljudi koji su mijenjali svijet. A koje sve to hrvatske velikane i gradove ova autorica spominje, saznajte sami kroz ove priče koje su ogolile jednu dušu punu nadanja i snova.

Ove priče pokazat će vam različitosti u svijetu i kako svatko od nas iste stvari vidi i tumači drugačije. I to je ono što vam stalno pričam-različiti smo, različito poimamo svijet oko sebe, različite zaključke donosimo, različito shvaćamo i prihvaćamo stvari, ljude, knjige, ponašanja…Nismo svi isti, ne mislimo svi isto i sve je to ok. Različitost je odlična. A vrlo važno je i za spomenuti da svatko ima pravo na svoje mišljenje, na različito mišljenje i svako to mišljenje bi trebalo biti uvaženo.

Izvor: Čarobni svijet knjiga