RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Francesca je odgajana strogo i tradicionalno, reklo bi se da je njen odgoj uvelike sličio onome u devetnaestom stoljeću bez obzira na činjenicu što je ona djevojka dvadesetprvog stoljeća i što je ovdje riječ o modernoj bajci. Njen život u bogatoj obitelji sumnjivih aktivnosti bio je svojevrstan zatvor u kojem ženski rod nema pravo glasa i gdje djevojke nemaju pravo na školovanje i posao. Jedini njen posao bio jest da bude poslušna svome ocu. Jedino što je Francesca željela bilo je da je njena ljubav iz djetinjstva, Angelo poljubi i oženi. Ali upravo taj njen prvi poljubac ukrao je netko posve drugi, senator Wolfe Keaton.

Nakon tog nemilog događaja Francesca ubrzo postaje nevjesta tog nemilosrdnog i ambicioznog senatora, a kako je do toga došlo saznajte sami u ovoj predivnoj, emocionalnoj i vrlo hrabroj ljubavnoj priči gdje žena napokon diže svoj glas i traži svoju slobodu. Francesca će od jedne vrste zatočenice samo uči u ulogu druge, ali napokon će shvatiti da ona nije stvorena da bude nečija marioneta već da ima pravo na svoje mišljenje i svoju slobodu. Priča je to o osveti i pravdi koja će sa sobom potegnuti puno kolateralnih žrtava, a sve u svrhu nekakvog dokazivanja i nadmudrivanja. Da bi na kraju došlo do toga da je sve zapravo u oprostu koji liječi dušu, ali trebalo je puno vremena da se do te spoznaje dođe.

Knjigu sam pročitala doslovno u par sati, a bila mi je prijeko potrebna budući da sam se zadnje vrijeme orijentirala samo na teške teme. Ovo mi je bilo olakšanje, nešto da se opustim, povremeno nasmijem i da nekako pozitivno strepim jer jasno je odmah bilo da priča ima sretan završetak, ali kome je ta nesretna djevojka na kraju pripala dušom i tijelo bilo je dosta vremena jako upitno. Radnja je jako pitka i brza, nema forsiranja , nema ubacivanja tisuće tema već se baziramo samo na osveti i ljubavi. Puno se radi na povjerenju i odnosima u obitelji, a svaka riječ pomno je birana kako bi se najbolje opisale brojne emocije.

Ima smijeha, ima suza, ima i stresa, ali sve će se to riješiti s nekoliko vrtoglavih seksi scena koje su ovome romanu puno pridonijele da postane moderno erotsko štivo s vrlo velikim porukama o strahu, odbacivanju i gubitku. Ali da ne bi sve ostalo samo na tome tu je naravno i priča o jednoj novoj vrsti ljubavi i novim počecima. Stoga brzo knjigu u ruke, a preporuku od mene imate ako vam to nešto znači. Divna je priča i dirljiva, a svi problemi naših likova u mnogim će se aspektima odraziti i na vama samima. Toliko od mene, romantičari uživajte.

Izvor: Čarobni svijet knjiga