RECENZIJA Renata Grčić, Čitateljica

S Ruth Ware se kroz njezine knjige upoznajemo već godinama. Smrt gospođe Westaway četvrta je prevedena pa otprilike znamo što nas čeka iz pera autorice koju mnogi uspoređuju s Agathom Christie. Ware vješto manipulira likovima i čitateljima, ali i posebnom atmosferom, podjednako mračnom, zagušljivom i jezovitom. Smrt gospođe Westaway nije iznimka, nego je ovog puta ta atmosfera najopipljivija.

Harrietin život nisu med i mlijeko. Prerano ostavši bez majke morala se snalaziti kako je znala i umjela, a ono što je znala je tarot kojeg je naučila od majke koja je na brightonskom pristaništu gatala, čitala tarot karte i ljudima proricala budućnost. Harriet je poznavala sve karte još kao dijete, pa je tarot sada bio jedini izvor novaca za nju. No iako karte nisu magične one imaju čudnu moć. Harriet će to shvatiti na teži način.

Njezin spas iz problema u kojima se našla moglo bi biti neočekivano pismo koje u sebi krije naslijeđe pokojne bake iz Cornwalla. Jedino… Harrietini baka i djed su odavno mrtvi i ona nije osoba kojoj je pismo namijenjeno. Ali zašto si ne bi pomogla, zašto ona ne bi mogla biti osoba koja će dobiti nasljedstvo? Onog trena kad je odlučila na prijevaru doći do novca i nasljedstva, Harriet nije ni slutila da ulazi u ring s nepoznatim i da će riskirati sve, pa čak i svoj vlastiti život.

A kad ju ”obitelj” u Tresspasen Houseu, starom imanju koje je vidjelo bolje dane, a sad je tek hrpa ruševina, prašine i tajni, dočeka raširenih ruku shvatit će da je prekasno za uzmicanje.

Ruth Ware još jednom je napisala roman u kojem nije bitno tko je što učinio, već razradom likova doznajemo zašto i s kojom namjerom. Sjajno uklopivši tarot i malo mistike, ova triler drama dobila je jednu posebnu atmosferičnu notu. Blago zlokobni gotički ugođaj uvući će vam se pod kožu, pa čak i ako ste unaprijed slutili rasplet ove priče njegova jezovitost tjera vas na čitanje. Iako mene do sad svojim knjigama nije izula iz cipela, uzdam se u Ware da jednom hoće, što se i vidi jer uporno čitam sve njeno što se objavi ?

Izvor: Čitateljica