RECENZIJA Petra Petrović, Knjige u svom filmu

Prošle godine sam u ovo vrijeme čitala roman „Djevojčica koja je spasila Božić“, drugi dio serijala, pa sam onda čitala „Dječak zvan Božić“ i nije mi preostalo drugo već provjeriti kakav je i treći dio „Otac Božić i ja“.

Navela sam svoj redoslijed kako bih napomenula da se mogu čitati na bilo koji način i nećete izgubiti nit, iako, vjerujem da bi najpametnije, ako je moguće, bilo čitati redom. Kako smo ove godine dobili i ekranizaciju prvog dijela, preporučam da nakon čitanja i gledate jer je savršen za ovo blagdansko vrijeme. Mrvicu se razlikuje knjiga od filma, ali ništa što bi pokvarilo doživljaj.

„A Boy Called Christmas“ (2021) mi je sada uz „The Christmas Chronicles“ (2018), „The Polar Express“ (2004), „How the Grinch Stole Christmas“ (2000), „Elf“ (2003), „Miracle on 34th Street“ (1994), „It’s a Wonderful Life“ (1946) i Kevina jedna od dražih priča koju ću uvijek rado pogledati.

Dom nije mjesto, kao što svako drvo zna. Dom nosiš sa sobom kamo god išao.

Vratimo se mi na treći roman iz serijala „Christmas“. Dio je to koji nas opet vodi u Elfhelm gdje je Amelia sada njegov ponosni stanovnik. Živi s Ocem Božićem i njegovom friško vjenčanom suprugom Mary Božić. Ne možemo ni zamisliti koliko je ova situacija genijalna, ali kako se pokazalo i vrlo teška. Djevojčica je visoka i nezgrapna za pravilno obavljanje vilenjačke domaće zadaće dok pohađa obaveznu školu. Nije lako ni plesati, ni izrađivati igračke, a ni letjeti sa sobovima.

Puno učenja i rada nikada neće biti beskorisno utrošeno vrijeme i priznajem da bih rado s njima prijateljevala. Vilenjačka energija i njihov način života bi svima dobro došao za primjer. Bili bi to puno zdraviji i sretniji životi. „Znam da može zvučati zbunjujuće, ali mi vilenjaci postajemo sve stariji i stariji, a prestanemo starjeti kada dođemo u svoju savršenu dob, dob u kojoj sebe doista poznajemo. I od tada budemo zauvijek sretni.

Kako je ovo knjiga puna nade, mašte, upornosti, jer ipak, pričamo o Ocu Božiću i njegovim vilenjacima, sobovima i ostalim čarobnim bićima, sve će se ipak nekako razriješiti. Ponešto onako kako smo se nadali, a ponešto onako kako bi trebalo. Neće samo Amelia imati problema, Uskršnji zec je naumio malo se ugurati u vrijeme Božića. Zabave sigurno neće nedostajati!

Čitajte ove blagdanske romane, čitajte ih svojim najmlađima, poklanjajte ih svojim dragim ljudima pošto će biti savršeni darovi kao magični i pozitivni u vrijeme u kojem se trenutno nalazimo. Stilski su jednostavni, slatki, kratki i dinamični s puno dogodovština kako glavnih, tako i sporednih likova. Koliko su divni od svojih šarenih korica, toliko su krasni s posebnim ilustracijama koje savršeno prate svaku priču.

I na kraju ću lijepo moliti da se prevedu i svi sljedeći dijelovi, ako ih i kada bude! Bila bih zadovoljna i s ovim pričicama koje govore o mišu Miiki i vili iskrenici. Hvala unaprijed!

Smiješak je najbolja vrsta magije na svijetu.

Ocjena: 10/10