RECENZIJA Petra Petrović, Knjige u svom filmu

Nakon najgore djece na svijetu i najgorih nastavnika na svijetu, tu su najgori roditelji na svijetu. Za djelima Davida Walliamsa posežem kada mi je potreban odmor. On zna što mi treba, zna što mi paše jer se pokazalo da su mi njegove knjige bile odlične u nekoliko navrata. A kada su i u boji i tvrdih korica, onda je to jedan nivo više, ako je uopće moguće!

Uvijek preporučam, i velikima i malima, „Mali milijarder“ i „Dječak u haljini“ maštovitog Walliamsa jer su priče jednostavne, slatke i uvijek pametne i s hvalevrijednom porukom. Dječje su to knjige, preporučene za desetogodišnjake. I ja sam nekada bila u tim godinama! Jesam! Bilo je to davno, ali kako mogu jesti Čokolino, tako mogu čitati i knjige za one koji jedu Čokolino. Čisto jednostavno, zar ne?

Za početak smo dobili uvid u pismo Walliamsove mame, a možda ipak nismo. Provjerite i uvjerite se sami što je istina. Zabavno je! Uronite od prve stranice u divne ilustracije u boji koje vjerno prate svaku priču za sebe. Savršeno domišljato za one koji teže zamišljaju pročitano, jer ovako slikovito nitko neće biti zakinut za opis glavnih junaka i njihovih dogodovština.

U ovoj knjizi imamo 10 najgorih roditelja, gdje je svaki od njih temeljito objašnjen i prikazan vrlo slikovito da sam skoro uspjela namirisati tatu s najsmrdljivijim nogama na svijetu. Imamo tu i hvalisavce, one kojima je kućni ljubimac najbitniji član obitelji, mamu koja oduvijek prebrzo vozi, roditelje koji ne mare ni za kog drugog osim za sebe same, one koji stavljaju snagu ispred pameti, nervozne i najpametnije roditelje. Puno je tu mama i tata kojima djeca nešto zamjeraju, ali kao što ćete vidjeti, maloljetnici su ovaj puta u pravu.

Najdraža priča o najgorem roditelju mi je ona o jednoj mami koja je učiteljica, svima u njoj bliskim krugovima, dobro poznata Gospođica Poduka. Ova priča, priča je i o knjigama pa mi je odmah zapela za oko. Nismo svi od učenja, neki radije trče vani i druže se, voze bicikl i penju se na drveće, ali ovoj mami knjige i učenje su najbitnije. Je li se i kako izbalansiralo viđenje učenja između mame i njezinog sina, te kako je to kada ti je mama i učiteljica neću otkriti. Na vama je da utažite radoznalost.

Defintivno bih preporučila ovu knjigu svim roditeljima kako bi njihova djeca odahnula nakon što pročitaju ovu knjigu. Nakon ovih najgorih roditelja, vi ćete biti kraljevi i kraljice, najbolji mogući, ikad! A kada se knjiga nađe u čizmici, ili ispod bora, ili dođe direktno za rođendan, bit ćete još i bolji, ako je to ikako moguće. Čitajte sa svojom djecom o najgorima, da biste vi bili najbolji! Ha! Odlična krilatica!

Ocjena: 7/10

Izvor: Knjige u svom filmu