Recenzija Mirna Habjanović, Pax_liber

Miles je Notley u dječačkoj dobi zauvijek otjeran sa svog rodnog imanja zbog djela koje nije učinio. Kako je, ipak, sin vojvode šalju ga na Akademiju Turner gdje se školuju dječaci sa sudbinama sličnim njegovoj. Služeći vojsci, Miles ni ne sluti kako će jednoga dana dobiti poziv da se vrati na imanje – ni manje ni više – u ulozi vojvode. Naime, imanje je ostalo bez zakonitog nasljednika te će on preuzeti tu dužnost. Dolaskom na imanje upoznaje mladu Emery, jednu od zaposlenica te vrlo brzo shvati kako u njoj vidi buduću vojvotkinju..

Jedan od najdražih vojvoda o kojem sam do sada čitala je upravo Miles Notley. Staložen, jednostavan, prijateljski nastrojen, a opet odiše nekakvom elegancijom aristokrata i dostojanstvenošću. S druge strane, Emery mi se kao lik nije svidjela, Na stranu to što je ona “niži” društveni sloj (bila je i Štrebelle u serijalu Anne Harrington), Emery mi je zbog nekih svojih pothvata odala dojam proračunate i koristoljubive osobe. Njezina nesigurnost i može proizaći zbog razlike u položaju, ali neke su stvari vidljive od prvih stranica romana.

Kao što možete iščitati iz prethodnih redaka, totalno sam se uvukla u radnju. Sama radnja je zanimljiva, nema previše zapleta i obrata, ali ovo bi vam mogao biti pravi ljubavni page-turner za popodneva na plaži ili bazenu.

Sam stil pisanja Alexe Aston je vrlo ugodan, nema predugačkih rečenica, nepotrebnih opisa, a posebno mi se svidjela duljina poglavlja. Poglavlja staju točno na mjestu koje te mami da čitaš dalje.

Osim ljubavne komponente koja i čini okosnicu Nepokolebljivog vojvode, ovaj roman (a vjerujem i serijal, čije se nastavke nadam uskoro dočekati) ima i obiteljsku dimenziju te će ljubitelji takvih priča također doći na svoje.. Također, Milesovi flashbackovi iz vojske koji prožimlju čitavu radnju, zatvaraju tu jednu cjelinu povijesnog ljubavnog romana.

Ja se jako veselim nastavcima gdje ćemo saznati gdje su završili ostali Fakini s Akademije Turner, a do tada od mene imate preporuku!

Izvor: Pax_liber