RECENZIJA Milena Lovrić, Veličanstvena knjiga

“Profesionalac” je prvi dio serijala “Pravila igre” američke autorice Kresley Cole. Ovo je jedan odličan erotski roman koji vas sigurno neće ostaviti ravnodušnima.

Natalie Porter je djevojka koja uz studij radi tri posla kako bi mogla platiti privatnog istražitelja koji traži njenu pravu obitelj. Iako je odgajana u jednoj američkoj obitelji, njeno podrijetlo seže iz daleke Rusije. Tokom noćnog izlaska sa društvom zainteresirat će se za tajnovitog, a nadasve zavodljivog Sibirca koji će ju isprva izignorirati, a nešto kasnije se pojaviti u njenom stanu. Tajnoviti Sibirac je Aleksandr Sevastijan, tjelohranitelj kojeg je poslao Natalien biološki otac kojeg traži već dugih šest godina. Njegov zadatak je dovesti Natalie u Rusiju štiteći ju od svih nevolja koje je vrebaju.

Našla sam se u opasnosti i to s opasnim neznancem, ali nije me bilo strah. Osjećala sam samo… uzbuđenje. Potaknulo ga je točno to što nisam imala kontrolu u rukama.

Sevastijan je odan svome šefu, koji je ujedno veliki mafijaš, sve do trenutka kada ugleda Natalie. Nijedno od njih dvoje nije ostalo ravnodušno, među njima se probudila ogromna i nezaustavljiva strast. Koliko god se Sevastijan trudio ostati hladan i ne popustiti pred slabošću, toliko ga je Natalie mamila i iskušavala. No, s dolaskom u Rusiju mijenja se sav Natalien svijet. Još večer prije bila je siromašna djevojka koja vješto balansira između faksa i čak tri posla, a već iduće jutro budi se kao bogata kćer ruskog mafijaša čiji je život u mogućoj opasnosti…

Odmah na početku ću reći da sam zaista očarana ovom knjigom. Znam da je serijal “Pravila igre” erotski serijal, ali moram priznati da sam očekivala malo “laganiji” roman što je na kraju rezultiralo poprilično velikim oduševljenjem. Knjigu sam pročitala kroz par sati i mogu reći da je ovo jedna od najprovokativnijih erotskih priča koje sam dosad čitala. Vrućih scena BDSM rituala uz domino muškarca i djevojku kojoj je taj svijet zapravo jedno bolno, ali nadasve ugodno otkriće ne nedostaje.

Ekstremno je seksi, kompliciran, grozno je. Na trenutke mislim da sam već zaljubljena u njega, a na trenutke mi dođe da zbrišem koliko me noge nose. Jedino što zasigurno znam jest da sam totalno zbunjena.

Glavni junaci ovog romana dolaze iz dva sasvim različita svijeta. Oni su pravi dokaz da sudbina određuje karte. Natalien biološki otac spasio je Sevastijana sa ulice, a Natalie je učinila sve kako bi pronašla svog oca. A sve to spojiti će njih dvoje. No, koliko god se među njima rasplamsavala strast, oni su ipak dolazili iz dva različita svijeta. Sevastijan je imao tešku prošlost, dosta tame počiva na njegovom srcu zbog čega je nepovjerljiv i rezerviran. S druge strane, on živi životom koji seže do u krajnosti, radilo se tu o nasilju, odanosti ili pak ljubavi. Opsjednut je time da mora posjedovati Natalie i imati je samo za sebe. I to ga jako plaši. Iako pokušava uplašiti Natalie svim tim ritualima, ona zapravo otkriva neočekivani i razuzdani užitak.

Shvatila sam da se moram maknuti što dalje od njega, od tog muškarca koji je nad mojim osjećajima i željama imao daleko više kontrole nego ja sama. Od muškarca koji me promijenio i to zauvijek, koji mi je pokazao stvari koje više nikad neću moći zaboraviti. Osjećaje koje neću zaboraviti. Nisam svojom odlukom postala njegova robinja: on me u to pretvorio.

Jako mi je teško bilo čitati o Sevastijanovoj prošlosti. Toliko boli je prošao da mi je ponekad došlo, baš kao i Natalie, da ga utješim i kažem da je to iza njega, da će biti sve dobro. Da krv na njegovim rukama nije njegova krivnja, jednostavno je moralo biti tako. Sevastijan je zapravo sam sebi bio najveći problem. Kao da se borio sa samim sobom, negdje duboko u duši. Živio je nasilno, borio se odano za svoga šefa, ali najveću borbu vodio je unutar sebe. Posebno nije znao kako se otvoriti prema Natalie. Koliko god ga ona upirala on je bio sve hladniji u danu, a sve strasniji u noći.

Glasno sam uzdahnula i zarinula glavu u dlanove. Vezala sam se za muškarca koji je otvorio vrata moje prave prirode, a onda mi ih zalupio u lice. Muškarca koji mi nije dao da mu se približim. Muškarca kojeg još uvijek nisam poznavala.

Ova priča uvodi nas u neki novi svijet, u svijet mafije, nasilja, ekstremnog bogatstva i BDSM rituala. Koliko god možda nekima zvučalo neugodno ili nastrano, zapravo je u neku ruku zanimljivo bilo čitati o nekim tako bolno ugodnim seansama koje će u čitatelju ponekad izazvati zabrinutost a koje su pak našu glavnu junakinju odvodile ravno u ljubavni raj. Sevastijan je taj koji dominira, koji određuje pravila, a Natalie poslušno izvršava zadatke. Jedno od njih tako ispoljava svoju mračnu prošlost, a drugo otkriva svoj užitak. I dok oni tako ispituju svoje granice, pokušavaju otkriti mogu li ostvariti svoje najmračnije zabranjene maštarije.

Oduševljenje ovom pričom ne krijem. Nadam se da nećemo predugo čekati na nastavak serijala, a već se da naslutiti tko će biti glavni junaci idućeg nastavka. Do tada, nadam se da ćete i vi jednako uživati u ovom romanu. Moju veliku preporuku imate!

Izvor: Veličanstvena knjiga