RECENZIJA Matea Rožanković, Svijet jednog knjigoljupca

Mozaik knjiga

i predstavljen na sljedeći način:

„Ovo je priča o bračnom paru.

Oni kriju velike tajne.

Mislite da ste već čuli priču poput ove?

Niste u pravu!

Jedno slučajno ubojstvo kod mladog će bračnog para pokrenuti mračne želje za igrama koje prelaze granice dopuštenog. Uigrani su tandem u kojem svatko zna svoju ulogu. No kad jedno od njih prekrši pravila igre osveta koja ga čeka bit će strašna…

Roman Samanthe Downing jedno je od najugodnijih iznenađenja u žanru kriminalističkog romana u 2019. godini. Autorica je pronašla svoj originalni spisateljski izraz koji ne podsjeća ni na čiji drugi, pa je ovaj roman s razlogom stekao milijune štovatelja.“

Bračni par – Millicent, agentica za prodaju nekretnina, te njezin suprug, teniski trener, roditelji su tinejdžera Roryja i Jenne i naizgled sasvim obični obiteljski ljudi iz susjedstva. Međutim, njihove mračne tajne daleko su od pojma normalnog i običnog. Jer, oni su ubojice.

Sve je započelo ubojstvom u samoobrani, a nastavilo se namjernim planiranjem otmice, mučenja i ubojstva mladih žena – iz zabave i užitka bračnog para. Oni su uigrani tandem i svatko ima svoju ulogu. On, glumeći gluhog muškarca, prilazi ženama koje zajedno prethodno, nakon promatranja i praćenja, odabiru, te ih potom zavodi i zajedno s Millicent otima, a zatim ona nastavlja posao i odrađuje mučenje, ubijanje i sakrivanje tijela. Međutim, kad jedno od njih prekrši pravila igre, posljedice su stravične.

„Nagnula se i poljubila me dugo i duboko. To mi je samo pojačalo krivnju i poželio sam učiniti štogod treba da ju usrećim.“

Wow, kakav psihotriler! Moja voljena žena savršeno je štivo za sve ljubitelje žanra, a čita se u dahu. Ispripovijedan je iz perspektive neimenovanog supruga s radnjom koja se odvija u sadašnjosti, ali sadrži povremene flashbackove, čime autorica u malim količinama dozira njegova bitna sjećanja na prošlost i početak veze s Millicent. Upravo je Millicent glava njihove obitelji i organizator obiteljskog rasporeda, ali i glavna i odgovorna za činjenje strašnih zločina. Ona je njegova voljena žena i razlog njihovom zajedničkom pothvatu ubijanja, jer on bi zbog nje učinio doslovno sve.

„Millicent je možda sve ovo pokrenula, no ja nas mogu odvesti preko cilja. Zadivit će ju to.“

Iako je narator samo jedan – i to sporedna polovica bračnog para, autorica izvrsno prikazuje njihove psihološke profile, prikazujući dvije strane njihovih osobnosti. S jedne strane, oni su normalan bračni par s dvoje djece i zaposleni ljudi sa stabilnom financijskom situacijom, a s druge strane su serijski ubojice koji zbog užitka i zabave godinama otimaju, muče i ubijaju žene. Stoga je radnja tijekom cijelog čitanja izrazito napeta i dinamična, a neizvjesnost doslovno izvire sa stranica. Kroz kratka i brza poglavlja prepuna iznenađenja isprepliće se mreža tajni i laži ovog izrazito opasnog bračnog para koji se skriva iza slike idilične obitelji, a iznenađenje koje vas čeka u finalnom raspletu romana ostavit će vas bez teksta i natjerati da ovaj psihotriler poželite pročitati još jednom, odmah ispočetka! Ja to svakako budem učinila jer Moja voljena žena toliko je jedinstven i originalan psihotriler da mi je to dosad najbolji pročitani roman ove godine, a koji vas šokantnom radnjom tjera da se zapitate možete li vjerovati svojim naizgled normalnim susjedima. ?

Moja velika, iznenađena i oduševljena preporuka! ?

Hvala Mozaiku na poslanom primjerku za čitanje i recenziranje, koji je dostupan za kupnju u knjižarama i na webshopu

Svijet knjige.