RECENZIJA Matea Rožanković, Svijet jednog knjigoljupca

Kad nakon uskršnje večere Freda i Sheilu Merton spremačica pronađe brutalno ubijene u njihovu raskošnu domu u Brecken Haillu u New Yorku, njihovo troje djece – Catherine, Dan i Jenna svjesni su da će naslijediti milijune.

No i policija je svjesna da je nasljedstvo savršen motiv za ubojstvo roditelja, pogotovo kad je riječ o ne baš sretnoj obitelji kakva je njihova. Je li netko od djece doista bio spreman ubiti roditelje zbog novca ili su Fred i Sheila nastradali u pljački nepoznatog počinitelja, otkrit ćete čitajući ovaj napeti psihološki triler.

(ne)sretna obitelj psihološki je triler s dozom žanra obiteljske drame, u čijem središtu radnje se nalazi misterij smrti Freda i Sheile Merton, za čija brutalna ubojstva su osumnjičenici upravo – njihova djeca. Kako se takvom radnjom prikazuju motivi obiteljskih odnosa, nasilja i izdaje, tako se otkrivaju i mračne tajne naizgled sretne obitelji, a svaki je član obitelji osumnjičenik za dvostruko ubojstvo. Višestrukom narativnom strukturom te iznenadnim preokretima po poglavljima pojačava se dojam sumnje u svakog bitnog lika, koji su svi prikazani detaljno i slojevito, a pojačavaju se i napetost, dinamičnost i neizvjesnost. Cijelo je čitanje, stoga, brzo i lako te prilično zanimljivo, a ja sam uživala otkrivajući tajne obitelji Merton i tražeći dokaze o ubojici. Vješto izveden zaplet i šokantan rasplet prikazuju pouku priče da ništa nije onakvo kakvim se čini i da ničiji život nije savršen. No, zbog mog nezadovoljstva raspletom slijedi ocjena 4, ali uz veliku preporuku za čitanje. Dobrih psiholoških trilera i obiteljskih drama nikad dosta!

Izvor: Svijet jednog knjigoljupca