RECENZIJA Matea Rožanković, Svijet jednog knjigoljupca

Kriminalistički roman Lovačka družina (engl. The Hunting Party) Lucy Foley, čiji prijevod s engleskog potpisuje Marin Popović, objavljen je 2020. godine u izdanju

Mozaik knjiga

i predstavljen na sljedeći način:

„Stari prijatelji mogu se izvući čak i s umorstvom.
Doček Nove godine pomalo se zahuktava, a devet dobrih prijatelja večer provodi razmjenjujući priče i prisjećajući se zaboravljenih uspomena. A ipak, družina je potajno svjesna da ih više ne povezuje ništa osim zajedničke prošlosti, dubokih starih rana i tajni, dovoljno ružnih da bi s lakoćom mogle razoriti njihovo prijateljstvo.
Kada sat otkuca ponoć, a posjed obavije snažna mećava, u snijegu osvane slomljeno, izobličeno tijelo. Družina je zarobljena na posjedu, a sve upućuje na umorstvo.
Nitko ne može doći. No, nitko ne može ni otići. Čak ni ubojica.“

Doček Nove 2019. godine na ekskluzivnom posjedu u zimskoj divljini mjesta Loch Corrin trebao je biti savršen provod i ponovno druženje devetero prijatelja iz djetinjstva i mladosti. Iako je Emma ulaskom u vezu s Markom najkasnije postala dijelom tog osebujnog društva, njezina je ideja i organizacija dočeka realizirana kad se njih dvoje, zajedno s Katie te parovima Mirandom i Julienom, Nickom i Boom, te Samirom i Gilesom i njihovom bebom Priyom upute na zabačeni posjed koji održavaju lovočuvar Doug i službenica Heather. Međutim, ponukani alkoholom, a zatrpani snijegom zbog koga su odsječeni od ostatka svijeta, društvo uvidi da im ovaj doček nije prilika da ponovno uspostave komunikaciju sa starim prijateljima, već trenutak kada najmračnije tajne svakog od njih izlaze na vidjelo… što dovodi do ubojstva jedne osobe iz društva. Kako ih je snijeg zatrpao i nitko nije mogao doći na posjed, činjenica jest da je ubojica upravo jedan od njih, a možda je spreman ponovno ubiti…

Lovačka družina debitantski je kriminalistički roman engleske autorice Lucy Foley o skupini starih prijatelja od kojih jedna osoba završava mrtva, a jedna je ubojica. Ispripovijedana iz perspektive pet likova – Emme, Katie, Mirande, Douga i Heather, radnja je zanimljiva i napeta, a česti obrati po poglavljima upućuju čitatelja na krive tragove, čime se pojačava neizvjesnost, a potpiruje sumnja u svaku osobu na posjedu. Osim toga, u tim se obratima otkrivaju mračne tajne svake osobe iz društva, koje ukazuju na činjenicu da se od prošlosti ne može pobjeći, ma koliko se trudili. Upravo zbog tih mračnih detalja, kao i činjenice da od početka romana znamo da je netko ubijen, ali ne znamo identitete počinitelja i žrtve, radnja ima misterioznu notu koja će oduševiti ljubitelje Agathe Christie. Iako je meni, zbog suvišnih detalja i pripovijesti nekih likova u dijelovima manjkalo napetosti, Lovačka družina zasigurno bi se trebala pronaći na vašoj listi za čitanje ovog ljeta. Moja preporuka!

Hvala Mozaiku na poslanom primjerku za čitanje i recenziranje, koji je dostupan za kupnju u knjižarama i na webshopu Svijet knjige.

Izvor: Svijet jednog knjigoljupca