RECENZIJA Martina Mihić, Čitanje sa stilom

Glasine su neprovjerene vijesti ili informacije koje se šire uglavnom usmeno i s vremenom se mijenjaju na karakterističan način.  One su tobože istinite informacije i njihovu istinitost nije moguće neposredno provjeriti.

Upravo takva jedna glasina je dovela Joannu u neprilike. Joanna se sa šestogodišnjim sinom Alfiejem doselila natrag u svoj rodni grad kako bi krenuli ispočetka. Alfie je bio žrtva dječjeg zlostavljanja u svojoj staroj školi u gradu. Sada su njih dvoje bliže Joanninoj majci, a i Joanna može raditi manje sati, te se više posvetiti svome sinu i pomoći mu da se što bolje prilagodi svojoj novoj sredini. Joanna se isto tako mora prilagoditi novoj sredini, te shvaća da to neće moći učiniti ako bude izbjegavala majke ostale djece. Kako bi se što bolje uklopila u njihovo društvo, Joanna im ispriča glasinu koju je čula od prijateljice, da u njhovoj blizi anonimno živi zloglasna ubojica djeteta Sally McGowan koja je imala samo deset godina kada je ubila petogodišnjeg Robbieja Harrisa.

Kako raste glasina koju je proširila Joanna, tako vidimo kako ona utjeće na nevine ljude u tom gradu. Joanna počinje dobivati prijeteće poruke.

Sally McGowan je odslužila svoju kaznu i bila oslobođena nakon što je navršila osamnaest godina. Svoj život je nastavila pod potpuno novim imenom. Ali mnogi ljudi nisu spremni prihvatiti da zloglasna ubojica djeteta živi u miru i u njihovoj blizini; ako mogu saznati tko je ona, moraju je otjerati iz svog grada.

I sada ubojica prijeti Joanni koja je započela ovu glasinu. Ona je uplašena, ali ne može vratiti vrijeme, ne može ugasiti glasinu koja joj uništava život.

Glasine je debitantski roman spisateljice Lesley Kara. Iako moram priznati da mi je u početku radnja bila spora, a glavna junakinja mi je ponekad išla na živce, preokret na kraju me oborio s nogu. Zadnjih stotinjak stranica je jednostavno bilo savršeno! Spisateljica me navela da sumnjam u sve starije likove u ovoj knjizi, a opet sam na kraju ostala šokirana otkrićem tko je Sally McGowan. Zadnje dvije stranice na kojima je priznanje, ovaj su roman podigle na jednu višu razinu. Samo zbog sporijeg početka ovom romanu sam dala četvorku. Definitivno jedan od boljih trilera koji sam pročitala.

Izvor: Čitanje sa stilom