RECENZIJA Martina Mihić, Čitanje sa stilom

Ako vojvoda zatraži spisateljice Anne Harrington prva je knjiga iz serijala Kako ukrotiti Carlisleove. Ovo je priča o Mirandi i Sebastianu.

Miranda misli da je zaljubljena u Roberta, Sebastianovog brata. Miranda poznaje Sebastiana i njegovu obitelj još od malih nogu, što Carlisleove navodi da ju još uvijek vide kao djevojčicu koja je s njima odrastala. Ali ona ima 21 godinu i želi da je Robert primijeti kao ženu. No njemu se sviđa druga djevojka, pa ga Miranda mora osvojiti što prije.

Jedne noći se ušulja u njegovu sobu kako bi ga zavela i pokazala mu da je odrasla žena. Ali ona slučajno uđe u Sebastianovu sobu i isprva ni jedno ni drugo ne zna tko je ovaj drugi, ali to ne traje dugo. Kada shvate tko je tko, odvoje se i zakunu se da to nikada nikome neće spomenuti. Ali na kraju ipak se odluče za dogovor kako bi pomogli jedno drugome u nadolazećoj sezoni. Sebastian će tražiti suprugu koja će mu biti vojvotkinja i ima vrlo visoke standarde za tu ženu koja će odgovarati onome što mu treba. Miranda će mu pomoći u tome, ako Sebastian pomogne njoj da ona osvoji Roberta. Ali usput otkriju da ono što su mislili da hoće, nije ono što njihova srca zapravo žele.

Bore se protiv toga naravno, ali ne mogu pobijediti ono što im je suđeno.

Romantika u ovoj knjizi bila je jednostavno savršena. Volim ljubavne romane u kojima su glavni likovi najprije prijatelji i pokušavaju pomoći jedno drugome pronaći ljubav,a na kraju se umjesto toga zaljube jedno u drugo. Ideja je zanimljiva i zabavna, a priča je dobro zamišljena. Odličan je bio sam uvod u priču, bilo je seksi i smiješno i stvarno mi je privuklo i zadržalo pažnju.

Svidjeli su mi se glavnu likovi, Miranda koja je bila jako zabavna i Sebastian, koji me jednostavno oduševio. Svidjelo mi se kako pokušava biti ukočen i cijelo vrijeme činiti pravu stvar. Njih dvoje imali su sjajnu kemiju, a njihovi dijalozi su bili jako zabavni. Seksualna napetost među njima bila je velika i bilo je mnogo vrućih zajedničkih trenutaka.

Imate moju toplu preporuku za ovaj povijesni ljubavni roman! ?

Izvor: Čitanje sa stilom