RECENZIJA Martina Mihić, Čitanje sa stilom

Margaret Comyn se nakon dugo godina vraća u dvorac Fyne koji je nekoć pripadao njezinoj majci Mary MacDougall. Taj dvorac je njezin miraz koji će ona donijeti u svoj predstojeći brak. Nakon smrti svog oca postala je štićenica svojeg moćnog strica Johna Comyna koji je nedavno za nju ugovorio brak s glasovitim vitezom kojeg ona nikad nije upoznala, a koji je ujedno Englez. Margaret se jedino nada da će imati dobar brak kako njezini roditelji.

Ubrzo nakon što Margaret sa svojim bratom stigne u dvorac Fyne, napadne ih vojska od nekoliko stotina vojnika čiji je vođa zloglasni Alexander “Vuk” Mac Donald, protivnik njezine obitelji, koji pomaže Robertu Bruceu u borbi protiv Engleza, da se ovaj domogne škotskog prijestolja.

Vuk zahtijeva od Margaret da se preda, no ona ne želi odustati bez bitke i sama sa nekoliko svojih ljudi odlučuje obraniti dvorac. Nakon duge borbe, njezini ljudi su ranjeni ili mrtvi i ona se, znajući da nema drugog izbora, mora predati zloglasnom Vuku. Kada upozna zgodnog ratnika, iznenađena je njegovim ponašanjem prema njoj. On je težak i nepopustljiv, ali između njih se rađa međusobna privlačnost. Kada njezino srce počne sve više i više žudjeti za škotskim ratnikom koji se prema njoj ponaša zaštitnički i želi samo nju, tako Margaretina lojalnost prema njezinoj obitelji s vremenom dolazi u pitanje.

Kako će se Margaret izvući iz dogovorenog braka? Da li je njezina ljubav sa zgodnim ratnikom uopće moguća? To i još druge zanimljive dogodovštine iz ove priče ostavljam vam da otkrijete sami.

Ruža u oluji je prva knjiga iz novog serijala spisateljice Brende Joyce o škotskim ratnicima. Svidjela mi se ova knjiga, kao i sve druge koje sam pročitala od ove spisateljice. I glavni i sporedni likovi su bili predobro utkani u ovu priču. Alexander je savršen glavni junak, zgodan, jak, mišićav, a ujedno je jako strastven i ponaša se veoma zaštitinički. Ratovanje je njegov život i on uživa u svakoj dobivenoj bitci. To je dio njegov života koji je spisateljica odlično opisala.  Margaret mi se isto svidjela. Kada je odbila Vuku predati dvorac i sama se borila sa svojim ljudima, te iako je tvrdoglava i ne promišlja o nekim stvarima do kraja, svejedno će se boriti za ono što voli pod bilo koju cijenu. Meni je ova knjiga predstavljala 464 stranice čistog užitka. Dobro napisano, lagano za čitanje i zabavno. Meni dovoljno!

Izvor: Čitanje sa stilom