RECENZIJA Martina Mihić, Čitanje sa stilom

Harriet Westaway se bavi čitanjem tarota. U financijskim je problemima i duguje veći iznos novca, a za vratom su joj utjerivači dugova. Kada primi tajanstveno pismo u kojem piše da je naslijedila veliko imanje, ona zna da je to greška, ali Hal je očajna i znatiželjna, pa kreće na put da vidi o čemu se radi.

Kada dolazi na tajanstveno imanje, tamo susreće tri ujaka – Hardinga, Abela i Ezru, Hardingovu suprugu i djecu, Abelovog partnera i dugogodišnju obiteljsku domaćicu gospođu Warren. Do čitanja oporuke grupa ostaje na velikom, starom imanju u ruševinama, u kući Haline bake, gospođe Westaway. Za svog boravka tamo, Hal igra svoju ulogu nevinašca, a ujedno pokušava otkriti obiteljske tajne. Puno se napetosti i tajanstvenosti krije oko imanja i obiteljske povijesti.

Nakon što su je njezini ˝ujaci˝spremno prihvatili u svoju obitelj, Hal se osjećala krivom i želi im priznati da ona nije ona kojom je smatraju, tj. sve dok joj Abel nije dao obiteljsku fotografiju na kojoj se nalazi njezina majka s potomcima gospođe Westaway. Majka joj nikad nije spomenula svoju vezu s ovom obitelji i Hal odlučuje otkriti kakva je bila njihova povezanost.

Smrt gospođe Westaway je mračna knjiga u stilu Agathe Christie. Radnja je u početku krenula sporom brzinom što mi nije osobito smetalo. Jako mi se svidio gotički, jezivi prizor imanja gospođe Westaway, zbog sjajnih opisa koji su bili uključeni u priču. Osjetila sam samu atmosferu knjige, Halinu sve veću nelagodu za njenog boravka na imanju. Braća Westaway su bili zanimlji likovi, a ja sam uživala čitajući o njihovu rivalstvu jedva skrivenom ispod površine.

Radnja ovog romana vas cijelo vrijeme drži na rubu.

Da vam netko kaže da ste dobili veliko nasljedstvo, a vi znate da vam ono ne pripada, koji put biste izabrali? Istina ili prevara? Uz mnogo zamršenih moralnih dvojbi i psiholoških testova i igara, ova knjiga je moralni i etički test za čitatelja.

Kako sam već napisala, knjiga mi je u početku imala sporiju radnju i ova priča se tek u posljednjoj trećini knjige popela na pravu visinu misterije. Završetak knjige mi je bio zapanjujući, nisam ga uopće predvidjela.

Nevjerovatno maštovita, dobro napisana i besprijekorno izrađena knjiga! Četvorka od mene…

Izvor: Čitanje sa stilom