RECENZIJA Martina Barać, From Cover To Cover

Nakon što je njihova majka, poznata glumica, poginula u požaru, Pamela Darby i njezina sestra Sophie ostaju same, bez posla i ikakvih primanja. Jedino što im je ostalo od majke je pismo koje je dala svom odvjetniku na čuvanje. Pismo, upućeno Marianne Darby, napisala je prije mnogo godina vojvotkinja od Warricka noć prije no što je nestala sa sinom, nakon što je pronašla muža u krevetu sa drugom ženom. Pročitavši ga, Pamela počinje sumnjati da smrt njene majke nije bila slučajna i da netko pokušava spriječiti otkrivanje davne tajne o nestanku supruge i djeteta…

Vojvoda od Warricka, star i praktički na samrti, nestrpljiv je pronaći bilo kakav trag o svom jedinom djetetu. Nudi nagradu onome tko ima trag o njegovom nasljedniku. Pamela zna da je ovo savršena prilika, jer ako uspije vojvodi izručiti sina, ne samo da će dobiti nagradu koja će osigurati sestrinu i njenu budućnost, već će razotkriti i majčinog ubojicu.

Nažalost, istraga pokaže da su i vojvotkinja i njen sin umrli nedugo nakon dolaska u hladnu i oštru Škotsku. No, kad ulični razbojnik zaustavi njihovu kočiju, Pamela dobije ideju da možda vojvodin sin može… uskrsnuti.

Connor Kincaid živi van zakona, daleko od obitelji i prijatelja. Potaknut mržnjom prema Englezima koji su mu ubili roditelje i lišili ga jedinog doma koji je poznavao, prerušava se u maskiranog razbojnika i pljačka Engleze koji putuju Škotskom. Nije ni slutio da će se dvije mlade nezaštićene djevojke, koje smatra lakim plijenom, pokazati kao najveća pogreška – ili dar – njegovog života, nakon što hrabra i neovisna Pamela ostavi snažan dojam na njega, a on sam se nađe kako pristaje na njenu ludu, ali primamljivu ideju…

Teresa Medeiros je, otkako se pojavila na hrvatskoj sceni, jedna od mojih najdražih autorica povijesnih ljubavnih romana. Američka spisateljica, po struci medicinska sestra, pisanjem se počela baviti s 21 godinom, i otada je objavila 23 knjige. Njeni se romani redovito pojavljuju na ljestvicama bestselera širom svijeta, a prodani su u više od 8 milijuna primjeraka.

Ove je godine Mozaik knjiga izdala čak četiri romana Terese Mediros – svaki ljepše naslovnice od drugog. ??? Ovo je četvrta knjiga (od četiri objavljene) koju sam pročitala, i druga iz serijala „Kincaid Highland“. Nije potrebno čitati ih po redu, no za lakše shvaćanje radnje, preporučam da prije pročitate prethodnu – „Neki to vole zločesto“. Osobno, od sve četiri objavljene, ova mi se najviše svidjela.

I ova knjiga, kao i dosadašnje, osigurava dobru dramu, avanturu te romantičnu priču koja nijednog čitatelja neće ostaviti ravnodušnim. Mračne tajne i ljubavna priča, te neočekivani preokreti samo su neke od kvaliteta ovog romana.

Prepuna zabavnih dijaloga, kombinirajući snažne i dobro razrađene glavne likove, sjajnu ulogu sporednih, dobru seksualnu napetost i zanimljivu radnju, priča koju nam Teresa Mediros predstavlja i ovaj se put pokazala idealnim izborom za ugodno čitanje. ?

Izvor: From Cover To Cover