RECENZIJA Marija Zorić, S police

Dugo nisam čitala roman poput ovoga. Roman koji pleše granicom gotike, romantike, mističnih obilježja i znanosti.

Jedina istina je moć, a jedina je moć znati kako preživjeti.

Hazel Sinnett sve je samo ne klasična dama iz škotskog društva. To je djevojka koja je puna potencijala, želje i volje za drugačijim životom. Djevojka koja se suprotstavlja svom vremenu i okolini u kojoj je rođena. Ona koja neće biti rođenjem određena supruga niti šminkom ukrašena dama na čajankama. Hazel želi postati kirurginja. Želi pronaći lijek za smrtonosnu bolest, želiti pomagati, biti zapamćena. A to je neopisivo teško u dobu kada žena ne smije puno toga. Kada si sama protiv svijeta.

No, njezin svijet se mijenja pojavom jednog siromašnog muškarca, Jacka. Jack radi u kazalištu, a mimo toga krade tijela za obuku u jednoj školi. U Anatomskom društvu. Jedan slučajni susret dovoljan je da spoji ove dvije neshvaćene duše i zajedno će pokušati ostvariti Hazelinu želju.

Protiv njih je puno toga, zločesti doktori, dogovorene zaruke, misteriozni nestanci tijela, rimska groznica i bolesne tajne u Kraljevskom anatomskom društvu. Ali to ih neće spriječiti, Hazel nije spremna odustati. U vlastitom domu liječi ljude i uči. Sve što može. Sve dok život ne baci pred njih nove nedaće i ne pokuša rastaviti sve što su Jack i Hazel ikada imali. I na kraju, hoće li uspjeti? Koliko snažno moraš vjerovati u ono što želiš?

Hazel Sinnet, ti si najčudesnije stvorenje koje sam ikad sreo, i razmišljat ću o tome koliko si lijepa sve dok sam živ.

Anatomija je usitinu jedna posebna priča. Od same zamisli do realizacije, autorica je uspjela prenijeti brojne emocije na čitatelje. Ima tu nekih propusta i rupa, ima i mjesta za proširiti napisano, dakako, ali ovo je priča koja vrijedi biti ispričana. Priča koju ćete slušati (čitati) pozorno do samoga kraja. I taj kraj budi nadu. Daje prostora da se zamislimo i maštamo tko će na kraju Hazel postati i hoće li uspjeti ostvariti najveću želju u tom vremenu kada su žene bile zakinute u svakom pogledu.

Javite mi svoje dojmove, svakako!

Izvor: S police