RECENZIJA Marija Stanić, S police

Iscrpljuje me moje postojanje, sve te igrice koje igram. To je žensko prokletstvo. Budi izravna, ali ne pretjerano. Budi jaka, ali ne prejaka. Postavljaj pitanja, ali ne previše.

Četvrtak svog supruga dijeli s druge dvije žene. Jednom koja mu je ljubav iz mladih dana i drugom, novom, njenom zamjenom. Ponedjeljak i Utorak nikada nije upoznala. Niti zna išta o njima. No jednoga dana znatiželja potakne kopanje. Znatiželja potakne da se Četvrtak zapita, koliko uopće poznaje Setha? Odlučila je. Mora upoznati druge dvije žene.

Ok, moram priznati da nikada nisam čitala knjigu gdje je opisan poligamijski brak. Bilo je u jednu ruku zanimljivo, a u drugu uvrnuto i čudno. Budući da sam ja iznimno tradicionalna osoba, često sam se pronašla kako osuđujem Četvrtak. Njezini postupci nisu mi bili baš jasni niti opravdani. Smatram da takav dogovor nema smisla. Da nitko ne zaslužuje dobiti samo pola neke osobe. U pravom braku se daješ sto postotno. A Četvrtak je davala i 200% sebe dok je Seth bacao samo mrvice. Njihov odnos sveden je isključivo na fizički užitak. Nema tu nekakve poveznice osim strasti, a i ta strast se polako gasi…

Dok mi je s druge strane bilo jako zanimljivo pratiti što je sve žena spremna učiniti kako bi otkrila tajne svoga muža. Četvrtak je bila iznimno uporna u traganju i to ju je dovelo do brojnih, novih spoznaja. Ono što me posebno osvojilo je taj element iznenađenja. Nikako nismo mogli naslutiti što se zapravo zbiva. Sve je tako savršeno upakirano i predstavljeno jednostavno uz tajne koje izlaze iz svakog kutka prostorije, ali tako smo daleko od istine. Nismo svjesni što se sprema. Radnja teče napeto uz zanimljive događaje pa se knjiga brzo i čita. Niti u jednom trenutku vam neće biti dosadno. Čak i kada budete osuđivali neke od likova, želja da saznate njihovu sudbinu jača je od tih kritika. I to je ono što od Tarryn čini izvrsnu spisateljicu. Toliko snažno uvući u priču jednog čitatelja, može samo kvalitetan pisac.

Od mene imate preporuku, ukoliko još niste pročitali.

Ne može mi ovo činiti. Ovaj put ću uzvratiti borbom.

I da, još maleni komentar za završetak… što se to zbilo?! Kraj ove priče ostavio me u šoku. I ne znam što mislim povodom toga… ?