RECENZIJA, Maja Žunić, Život knjigoholičarke

Društvene mreže koliko god imaju dobrih strana toliko imaju i loših. Jedna od loših je zaisgurno da smo “previše dostupni”. Nismo ni svjesni koliko objavama na njima otkrivamo sebe. Ukoliko neku osobu želite “vidjeti” to je vrlo lako. Nekoliko klikova i već imate uvid u njezin život. Autorica je ovim trilerom objasnila jedan od najvećih problema današnjosti. No, što kada se dogodi ono nemoguće i dobijete zahtjev za prijateljstvo na Facebooku od osobe koja bi trebala biti mrtva?!

Osjećaj jeze koji je u tom trenutku prošao kroz njezino tijelo, Louise će pamtiti zauvijek. Maria Weston. Osoba koja bi odavno trebala biti mrtva sada joj šalje zahtjev za prijateljstvo. Nemoguće. Ona pouzdano zna da je Maria mrtva već više od dvadeset i pet godina. Događaj koji je cijeli život pokušavala strpati negdje u naudaljenije kutke svog mozga sada je ponovo isplivao.

Vjerojatno se radi o nekoj šali. Ili je netko napravio profil pod njezinim imenom? Da li taj netko zna tajnu godinama skrivanu?! Pitanja su se rojila u Louiseinoj glavi, a odgovor može saznati samo na jedan način. Prihvaćanjem zahtjeva. Louise odluči prihvatiti zahtjev i dopustiti događajima iz prošlosti da ponovo ožive. Unatoč tomu što ne zna što je čeka.

Roman je podijeljen na prošlost i sadašnjost. Dakle na događaje iz 1989. i 2016. godine. Autorica je time željela dočarati kako problemi koji su postojali prije tridesetak godina postoje još uvijek samo u intenzivnijem obliku uz društvene mreže. Jer što god se događa završi na društvenim mrežama. Ljudi nisu svjesni koliko ih to čini odvojenima od drugih i žive izmišljenu stvarnost.

Također ova knjiga obrađuje još jedan od najvećih problema, a to je vršnjačko nasilje. To je svakako jedan od segmenata u izgradnji svake osobe i njezine ličnosti odnosno nešto što nas trajno obilježi. I to je ono što prati glavni lik ovog romana, Louise. Ona svakog dana od tog ružnog događaja u mladosti traži iskupljenje. Možda napokon ima priliku ispraviti pogrešku prihvativši jeziv zahtjev za prijateljstvo od Marie Weston.

Iako ovaj pishološki triler ima sporu radnju to nimalo ne umanjuje njegovu napetost. Autorica je ispreplićući prošlost i sadašnjost stvorila jezivu priču. Ljubitelji ovog žanra zasigurno će uživati u čitanju.

Izvor: Život knjigoholičarke