RECENZIJA Maja Žunić, Život knjigoholičarke

Pa evo je! Prva pročitana knjiga u 2021. godini. Što spašavamo iz požara prvenstveno je priča o oprostu. Sebi i drugima. Najveća životna lekcija je ona da ne uzimamo ništa zdravo za gotovo. Jer život je pun previranja. Cassie Hanwell, glavni lik ovog romana, nesvakidašnja je žena. Ona je hrabra vatrogaskinja koja ide tamo gdje se drugi ne usude. Jedna je od najiskusnijh vatrogasaca u teksaškoj postaji te profesionalka koja bez greške odrađuje komplicirane stvari poput požara. Može se reći da ovaj roman ima taj feministički element u sebi jer Cassie je djevojka koja uči kako opstati u svijetu muškaraca te na koji način im dati do znanja da je i ona jednako sposobna.

Koliko god idemo za budućnošću uvijek se vraćamo na ono što smo proživjeli i kako smo to proživjeli. Važno je ne dopustiti prošlosti da nas određuje. Ona je bitan dio nas ali treba ostati samo to. Prošlost. To je bilo ono što je uvijek mučilo Cassie. Kamo god bi krenula prošlost ju je sustizala. Ona je djevojka koja se nije mogla osloniti na svoje roditelje. Majka je ostavila nju i oca dok je još bila dijete. Zbog drugog muškarca. Cassie to nikada nije preboljela. To ju je oblikovalo kao introvertnu i nepovjerljivu osobu.

Život je u potpunosti nepredvidljiv. Kada misliš da ga čvrsto držiš objema rukama dogodi se bum i odjednom ne znaš kako zaustaviti lavinu. Cassiein život se mijenja preko noći. Zbog jedne situacije primorana je napustiti posao koji toliko voli i njegovati bolesnu majku. No kako se kaže, jedna vrata su se zatvorila, druga se otvaraju.

Upravo taj preokret je Cassiein put prema iskupljenju i prihvaćanju sebe same. Uskoro će se suočiti sa svojim osjećajima koje je tako dugo zatomljivala. Ljubav je ta koja pomiče brda i doline. Cassie samo mora pronaći put prema njoj. Što spašavamo iz požara topla je priča o obiteljskim odnosima, oprostu, ljubavi i hrabrosti suočiti se sa izazovima. Mislim da ću se još vraćati ovoj knjizi jer me zaista ugodno iznenadila.

Izvor: Život knjigoholičarke