RECENZIJA Maja Žunić, Život knjigoholičarke

Zakon se može izbjeći, istina se može prikriti ukoliko ste dobro “potkoženi” odnosno okruženi moćnim ljudima i imate novca. Niti jedan čovjek nije savršen i ova knjiga je priča o tome što možete pronaći ako dovoljno zagrebete ispod površine.

Kate radi kao tužiteljica. Nikada ne bi mogla biti odvjetnica nekomu koga smatra krivim i zato joj je najbolje odgovaralo biti tužitelj. Upravo je izgubila slučaj. Silovatelj je prošao nekažnjeno iako su sve indicije govorile da je kriv. Nažalost sud se ne bavi time tko je kriv, a tko nije. Dovoljno je pronaći dobrog odvjetnika koji zna baratati činjenicama i riječima i sve pada u vodu. Upravo se to dogodilo na slučaju na kojem je Kate radila.

Istina je osjetljivo pitanje. Optužno odvjetništvo zapravo nije razmatranje istine, bilo to ispravno ili pogrešno – rekao je kraljevski savjetnik Justin Carew nama neiskusnim odvjetnicima u dvadesetim godinama, koji smo tek završili studij na Oxfordu, Cambridgeu, Durhamu i Bristolu. U odvjetništvu je najvažnije biti uvjerljiviji od protivnika, nastavio je. Ako bolje obrazlažete, možete pobijediti čak i ako su dokazi protiv vas. A pobjeda je najvažnija, dakako.

ulomak iz knjige

No onda joj na stol stiže slučaj koji bi ju mogao vinuti u zvijezde. Slučaj Jamesa Whitehousea. Čovjek koji je najbliži premijeru optužen je za silovanje. Neće biti jednostavan slučaj, ali ona će biti potpuno spremna. Spremna da ovaj put strpa silovatelja onamo gdje pripada, iza rešetaka.

Sophie se život okrenuo naglavačke. Njezin suprug joj je priznao nevjeru. I kao da to nije dosta, stigla je optužnica protiv njega za silovanje. Povraćalo joj se od svega. Njezin savršeni brak raspao se u tisuću komadića. A suđenje još nije ni počelo. Naravno da James nije kriv. On to nikada ne bi mogao napraviti. Sophie odluči stati uz njega i zaštiti svoju obitelj.

Anatomija jednog skandala sudska je drama koja prati živote više likova. Autorica je radnju romana vraćala u prošlost kako bi objasnila aspekte ponašanja likova u sadašnjosti. Postupno otkriva tajne iz prošlosti i povezanost likova. Sophie i Kate su kontrastni likovi u ovoj knjizi. Jedna poriče Jamesovu krivnju, dok je druga uvjerena da je kriv. Klupko tajne se polako odmotava, a na vama je da otkrijete koja je od ovih žena bila u pravu. Sophie ili Kate?

Izvor: Život knjigoholičarke