RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

Udaja za Winterbornea druga je po redu knjiga iz serijala o obitelji Revel iz pera autorice Lise Kleypas. Hladnokrvni zavodnik prva je knjiga i u njoj nam autorica priča priču o Devonu i Kathleen, dok u drugoj knjizi o kojoj ću vam više pisati danas, upoznajemo Helen i Rhysa. Iako njih dvoje susrećemo i u prvoj knjizi gdje se oni upoznaju, zaljubljuju, zaruče i naposljetku prekinu zaruke, u ovoj knjizi njihova priča je u fokusu i nastavlja se tamo gdje se završila u prvoj knjizi.

Rhys je bogat i moćan, ali ne baš omiljen član društva, jer nema plave krvi u sebi, već je velški pučanin. Helen je pak sramežljiva i nježna, ali definitivno ono što Rhysu u životu treba. Osjećaji su svakako uzajamni i oni žele jedno drugo i nije ih briga kako će postići ono što na kraju krajeva oboje žele – brak. Oni pronalaze način, međutim priča neće biti baš tako jednostavna kako se isprva misli. Helen će otkriti nešto o svojoj obitelji i svojoj prošlosti zbog čega će pomisliti kako je Rhys neće htjeti oženiti. Koja je to obiteljska tajna i što toliko grozno može biti da Rhys odjednom odustane od Helen i ljubavi koju osjeća prema njoj?! Ma neću vam otkriti baš svaki dio knjige, prepustit ću vam da sami otkrijete. Ono što mogu reći, priča je sve samo ne obična.

Imala sam priliku nekoliko puta susresti se s romanima Lise Kleypas i mogu reći da je ona, što se tiče toga žanra, svakako ispred svih. Njeni romani, iako su svi jako slični jedni drugima, svakako su posebni, svaki na svoj način i to baš zbog likova koje stvara pišući. Lisa Kleypas stvara jake ženske likove koji baš kao i glavna junakinja ove priče ne prezaju ni pred čime. S obzirom da žive u doba kada žene nemaju nikakva prava, upravo to ih čini snažnima i posebnima.

Ja ću vam uvijek od srca preporučiti knjige ”kraljice ljubavnih romana” Lise Kleypas, jer ne nosi ona tu titulu bez razloga. Lisa doista maestralno odradi svaku priču i pruža čitateljima ono što oni i traže od ovakvog tipa romana, a to je naposljetku sretna ljubavna priča i likovi s kojima se na neki način uvijek možemo poistovjetiti, bez obzira bio to karakter ili životna priča lika.

Ako još niste čitali, pročitajte svakako i prvi dio ovoga serijala Hladnokrvni zavodnik, kako biste se dobro uveli u priču o likovima koje pronalazimo na stranicama ove knjige.

Vjerujem da će se ljubiteljima ljubavnih romana i Lise Kleypas ova priča jako svidjeti, a jednom kad krenete čitati, znate da nema stajanja do posljednje stranice!

Izvor: Knjogoljupka