RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

”Spoj humora, ljubavi, prijateljstva, spletki i jedno ubojstvo koje će začiniti sve.”

Nakon što ju suprug ostavi zbog kćerine učiteljice, Merilee Talbot Dunlap sa svoje dvoje djece dolazi u maleni grad Sweet Apple. Ondje iznajmi kućicu od stanodavke Sugar Prescott, 93-godišnje mudre i sarkastične starice s kojom će se bez obzira na njeno ponašanje, uspjeti zbližiti i pronaći u njoj saveznika. Merilee se bori uskladiti posao, brigu o djeci i obaveze koje joj nameću ”savršene” kućanice i majke zajednice. Ipak, Sugar je tu da joj objasni kako to njihovo društvo zapravo funkcionira i ukaže joj na lažno savršenstvo i lažna prijateljstva koja su dio zajednice u koju se doselila Merilee. Heather Blackford bit će Merileeina prijateljica, ali koliko je to prijateljstvo doista stvarno i što se krije iza njega?!

Karen White priča priču iz dvije perspektive, Merilee i Sugar, dvije žene koje će se usprkos generacijskom jazu između njih sprijateljiti i postati bliže nego što su to mislile. Isto tako, kroz knjigu čitat ćete i blog koji piše netko od sugrađana Sweet Applea o svakodnevnom životu zajednice, međutim nitko ne zna tko to može biti, što će se na kraju, naravno i otkriti.

Ovo je knjiga koja svojom temom i likovima neodoljivo podsjeća na ”Male laži” autorice Karen White i ako ste ljubitelj njenih romana, kao i ja, onda će vam ova knjiga biti pun pogodak. Tajne, laži i spletkarenja dio su ove priče koja će vas oduševiti. Autorica je apsolutno pogodila s ovom knjigom i iskreno se veselim još kojem prijevodu njenih knjiga kod nas.

Ovo je priča o dvije generacije žena koje će pokazati da ne moraš s nekime biti obiteljski povezan da bi ti pomogao i podupirao. Žena ženi ne smije biti vuk i moramo se međusobno pomagati i podržavati, jer jedino tako možemo ići dalje. Spletke i podmetanja ne smiju biti dio naših života i veseliti se tuđem uspjehu samo pokazuje kako veliki ljudi možemo biti.

Ako još niste, uzmite ovu knjigu u ruke i pročitajte, imate moju toplu preporuku. Karen White autorica je koja me osvojila svojim romanom ”Zvuk stakla”, koji je prvi njen roman preveden kod nas u izdanju Mozaika, a ovom knjigom samo je potvrdila moja očekivanja.

Izvor: Knjigoljupka