RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

”Ja sam samo dečko iz Louisiane, koji prvi put sjedi u kući jedne zvijezde, okruženom količinom bogatstva kakvu nikad nije mogao ni zamisliti, okružen pilulama kakve nikad prije nije vidio i nesigurnošću kakvu nikad prije nije osjetio.”

Charlie je spreman za razgovor za posao kod famozne, poznate glumice Kathi, glumice koju obožava od malih nogu. Ne zna što ga očekuje, ne zna kako će preživjeti taj razgovor, jedino što zna jest da doista želi raditi za nju kao njen pomoćnik. Naposljetku, taj posao i dobiva, međutim ono što mora raditi i trpjeti sve je samo ne savršeno. Charlie je rastrgan na sve strane, bori se s Kathi iz dana u dan, s njenim prohtjevima i zahtjevima, putovanjima iz vedra neba i ludovanjima, ali ono što ga drži na poslu jest sve ono što dobiva njime – luksuz, putovanja, dobra plaća i pažnja njegova idola. On je osoba koja se još uvijek traži, a ona je je zvijezda koja se pogubila na svome putu. Hoće li njih dvoje naposljetku pronaći sami sebe?! Hoće li se Kathi smiriti i hoće li Charlie biti ta osoba koja će joj u tome pomoći? Pa dobro, ne mogu vam baš sve otkriti, morate pročitati!

”Kathi zbilja jest zelena. Ona je pokretač mog života, i života mnogih drugih: života svojih obožavatelja, Miss Gracie, Roya. Ona je razmaz svjetla koji povezuje tolike ljude. Ona je Sjaj.”

Zvjezdana prašina knjiga je o dvoje totalno različitih individualaca, dvoje ljudi koji tako nespojivi na prvi pogled jednostavno funkcioniraju baš kako treba. Nevjerojatna je povezanost koja se izgradila između Kathi i Charlieja ilitiga Kurcoglavog kako ga Kathi od milja zove. Da, ona je arogantna, posebna na svoj način i vjerujte mi, ponekad će vam možda ići i na živce svojim ponašanjem. Očito zvijezde pune novaca ponekad stvarno znaju biti prezahtjevne, a Kathi je savršen primjerak te vrste. Iskreno sam se divila Charlieju čitajući knjigu jer što je taj čovjek preživio i proživio uz Kathi, ne možeš se drukčije osjećati prema njemu nego ga uzdizati u nebesa. Ja znam da bih ja bila premorena i vjerojatno ne bih ovako dugo kao on bila uz nju.

”Zamišljam njezin nered. Zamišljam njezin kaos. Zamišljam njezino ludilo. I mislim: odsad nadalje, ovo je moj nered, moj kaos, moje ludilo. Hej, Siri, želim to sve počistiti.”

Zvjezdana prašina knjiga je za opušteno popodne uz kavu, knjiga koju ćete lako i brzo čitati. Uživat ćete, odmoriti mozak i nadam se da vas Kathi neće previše iživcirati. Meni je Charlie bio odličan lik i ublažio je taj ogromni ego Kathi, a i njena osobnost do kraja knjige malo će se smiriti i shvatit ćete zašto je takva kakva je.

Do sljedeće recenzije,

pozdrav od vaše Knjigoljupke! ?

Izvor: Knjigoljupka