RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

Nakon uskršnje večere sa svoje troje odrasle djece (Catherine, Dan i Jenna), Fred i Sheila Merton brutalno su ubijeni u svome raskošnome domu. Iako je njihova obitelj naizgled savršena, iza pozadine kriju se mnoge tajne, jedan nasilni i bahat otac te nemarna majka. Vrlo brzo, ono što je izgledalo kao pljačka koja završava pokoljem, pretvorit će se u istragu dvostrukog ubojstva u kojem su glavni osumnjičeni upravo djeca ubijenih. Tko je kriv od njih, imaju li svi alibi i koji im je uopće motiv za počinjenje ubojstva?! Je li novac doista uzrok ovoga ubojstva ili se u pozadini priče krije ipak nešto dublje i teže?!

”Osvrne se oko sebe pa ih pogleda, jedno po jedno – Catherine, Dana i Jennu. Radijske vijesti dale su naslutiti da je posrijedi bila nasilna pljačka, no što ako to nije bio slučaj? Što ako iza svega stoji jedno od njih?”

Samo ću vam reći, tajne koje se otkrivaju svakako su opasne i šokantne, a ono što saznamo putem doista će promijeniti pogled na ubojstvo i motiv koji se krije iza njega. Ubojica se krije među njima, ali tko je dovoljno sposoban ili da se bolje izrazim, dovoljno psihički poremećen da počini tako brutalno ubojstvo, malo će vas ostaviti zatečene. Koliko je samo vremena i razmišljanja uloženo u to, ali naposljetku kada otkrijete jedan detalj (o kojemu vam ne smijem reći previše), sve će vam biti jasno.

”Istina je da im je svima kudikamo bolje sada kada su im roditelji tragično skončali. Pošteđeni su dugih godina – možda i desetljeća – iščekivanja nasljedstva. Pošteđeni su skakanja na svaki očev hir i beskrajnih godina ispunjenih depresivnim posjetima staračkom domu. Izbavljeni su od svega toga. Mogu početi živjeti. Da nije krajnje neprilično, zapravo bi trebali organizirati zabavu.”

(Ne)sretna obitelj moj je prvi susret s ovom autoricom, ali ne i posljednji. Uspjela me zainteresirati i navući na priču već na prvim stranicama knjige i tako držati u neizvjesnosti do kraja. Prebacivanje krivnje s jednog lika na drugi samo je izazvalo pomutnju kod mene i na kraju više ni sama nisam znala u koga bih posumnjala. Svi su mi bili jednako krivi i bila sam uvjerena da su se nekako svi udružili i ubili bračni par Merton. Kraj nije završio baš tipično, razotkrivanjem ubojice pred svima kao što smo na to naviknuli i vjerojatno mi je to bio dodatan plus zašto mi je ova knjiga bila stvarno dobra. Ne mogu reći da mi je kraj bio šokantan, ali svakako nisam očekivala takav kraj i baš zato će vam se ova knjiga na kraju krajeva i svidjeti, bar meni jest.

”Irena se prisjeti kako su se znali okrenuti jedni protiv drugih dok su bili djeca. Zarana uspostavljeni odnosi i obrasci ponašanja rijetko se mijenjaju. Obiteljska dinamika nikada se ne mijenja, a obrasci koji je čine redovito se ponavljaju.”

Pa ako još niste, uzmite ovu knjigu u ruke i krenite s čitanjem. Ja samo znam da me dvije prevedene knjige kod nas (Par iz susjedstva i Strankinja u kući) čekaju na policama i neće predugo čekati na mene jer me ovom pričom navukla na čitanje ostalih.

Do sljedeće recenzije,

pozdravo d vaše Knjigoljupke! ?

Izvor: Knjigoljupka