RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

”Napeto i zanimljivo do samoga kraja, ovo je priča od koje se ne mičete dok ne dođete do kraja!”

Istraživačka ustanova Westerley je ”farma leševa” na kojoj se nalaze mnoga tijela mrtvih koja služe istraživanjima. Ondje se jednoga dana, poslovno, nađe i inspektorica Kim Stone, međutim naposljetku ondje pronalazi leš mlade žene koji ondje ne pripada. Westerley tada postaje poprište zločina i leš koji su ondje pronašli neće biti posljednji. Ubojica svoje žrtve ostavlja ondje smrskane glave, neprepoznatljive te punih usta zemlje. Zašto je tako – na ispektorici Stone je da otkrije.

Inspektorica je iznimno pametna, razmišlja izvan okvira, nerijetko izlazi i izvan okvira zakona i sve to kako bi što prije otkrila počinitelja. Ono što će ju posebno potaknuti da što prije pronađe serijskoga ubojicu jest nestanak novinarke Tracy Frost. Hoće li uspjeti prije nego ju pronađe mrtvu kao i ostale djevojke, na vama je da otkrijete! Sve što ću vam reći jest da je iznimno napeto i zanimljivo do kraja i podsjetilo me na moju najdražu kriminalističku seriju Criminal minds (Zločinačke umove). Igra mačke i miša u ovom slučaju je intrigantna i šokantna do samoga kraja!

”Nije joj ovo bio prvi leš. Ruke leša uvijek su bile jedan od najvažnijih elemenata na mjestu zločina. Pod noktima je moglo biti svačega: kože, vlakana, tragova.”

”Kim je osjetila tračak spokoja. Žrtva je imala ime. Sad je Kim samo trebala naći gada koji ju je ubio.”

Do sad sam imala prilike čitati samo treći slučaj Kim Stone Izgubljene djevojčice i moram priznati kako mi je ova knjiga puno kvalitetnija i smislenija od prijašnje. Ovdje je sve tako dobro osmišljeno i povezano, slučaj od početka do kraja ima smisla, ubojica sve što radi, radi s razlogom, a žrtve su povezane na neobičan način. Serijski ubojica u ovom slučaju doista je poremećena i oštećena osoba, naravno ne svojom krivicom, kako to inače biva kod njih. Ono što mi se posebno sviđa u ovome romanu jest dio u kojemu nam autorica približava samog počinitelja i zašto je postao to što je sada. Iskreno, malo me to saznanje i šokiralo, jer nikad ne bih pomislila da netko može biti toliko poremećen i raditi djetetu što je ta osoba činila njemu.

”Dok je obitelj hodala prema njoj, Kim je primijetila da ne gledaju jedni drugima u oči, jer to bi uništilo štitove koje su podigli oko sebe. Vidjeti odraz vlastite boli na tuđem licu bila bi potvrda onoga što im srce još nije bilo spremno prihvatiti.”

Ako volite Angeline romane, vjerujem kako će vam ovaj biti odličan, meni je sama priča bila savršena, jedino sam se gubila na dijelovima gdje se autorica okreće inspektoričinom privatnom životu i likovima koje susrećemo i u prijašnjim romanima, ali to je opet moja krivica, jer nisam čitala prve dvije knjige. Sve u svemu, preporučam vam ovu knjigu o intrigantnom slučaju niza ubojstava, koju sam pročitala u vrlo kratkome roku!

Do sljedeće recenzije,

pozdrav od vaše Knjigoljupke! ?

Izvor: Knjigoljupka