RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

Bankar i milijunaš Preston Still jednog dana dolazi ranije kući i zatiče supruginog ljubavnika na stepenicama kuće kada ga gurne niz njih i ubije. U prikrivanju zločina pomogne mu dadilja djece Montserrat, koja je članica Društva svete Zite, skupine sluga koja se okuplja u pivnici Dugong. Svi stanovnici Ulice Hexam Place kriju neku tajnu, a hoće li zločin proći nekažnjen, to je na vama da otkrijete.

Ono što vam zasigurno mogu reći, ovo nije tipičan krimić. Nemojte očekivati ubojstvo na prvim stranicama i otkrivanje zločinca. Ubojstvo se događa kasnije u knjizi, a zločinac nam je dan na dlanu. Međutim, je li on nevin ili ispod tog slučajnog ubojstva stoji osoba koja je sasvim drugačija od onoga čime se predstavlja, neću vam reći, ali ostavit ću vama da pročitate i saznate sami, jer mene je iskreno iznenadilo kako su neke osobe u ovome romanu zapravo drugačije od vanjštine i koliko skrivaju svoje pravo lice.

Autorica nam u priči daje cijeli spektar različitih likova, koje kroz knjigu malo pomalo upoznajemo, iako po meni ne onoliko koliko bismo trebali. Svaki od likova ima svoj poseban karakter i čini ovu priču posebno zanimljivom i to je razlog zašto je četvorka, a ne petica za knjigu – nedostaje mi karakterizacije likova, ulaženje dublje u njihove motive i osjećaje.

Iako mi je ovo njena prva knjiga, Ruth Rendell uspješna je spisateljica krimića i njene knjige uvijek dobro prolaze kod čitatelja, stoga ako ste ljubitelji krimića ili autorice, preporučam vam ovu knjigu!

Izvor: Knjigoljupka