RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

Priča prati dvije obitelji čiji su životi u trenutku promijenjeni kada njihove djevojčice budu otete. Djevojčice Charlie i Amy najbolje su prijateljice, baš kao i njihovi roditelji, međutim otmičar za njih ima druge planove. Samo jedna od njih dvije kući će se vratiti živa. Roditelji koji daju veći iznos i bolju ponudu vratit će svoju kćer nazad. Nakon druge poruke otmičara, inspektorica Kim Stone i njen tim u trci su s vremenom kako bi spasili obje djevojčice, znajući kako ovo nije prvi slučaj s otetim djevojčicama i znajući kako se i tada kući vratila samo jedna. Otmičari misle ozbiljno i nema mjesta za pogreške. Obitelji se okreću jedna protiv druge, a Kim Stone ima sve manje vremena da spasi Charlie i Amy.

Dinamika između dviju obitelji koja se s vremenom mijenja odličan je detalj knjige i otkriva mnogo o karakterima i osjećajima pojedinaca i odnosa između njih. Otkrivaju se tajne koje su to trebale i ostati, prijatelji više nisu prijatelji, nego suparnici koji se bore za živote svojih kćeri, a odnosi između parova roditelja nikad više neće biti isti. Lik koji me se posebno dojmio je inspektorica Kim Stone koja vrlo srčano, a opet smireno, pokušava pronaći djevojčice žive i zdrave i dovesti ih sigurne svojim kućama.

izgubljene

Ovo je knjiga koja će vas držati na rubu, okretat ćete stranice jednu za drugom, jer ovo je priča koja se ne ispušta iz ruku dok ju ne završite. Rasplet priče i sam kraj knjige bili su mi nepredvidljivi i neočekivani, ali iskreno, zapravo to u cijeloj priči nije bilo najbitnije, iako je time podignula priču na još veći nivo. Autorica je od početka pisala o počiniteljima, znali smo tko su i kakvi su i na što su spremni, a isto tako nas je upješno uspjela staviti u položaj roditelja otetih djevojčica i naposljetku zaledila krv u žilama opisima i cjelokupnim ugođajem knjige.

Moram priznati kako mi je ovo prvi njen roman, ali ne i posljednji, jer planiram nabaviti i prethodne dvije koje su izašle u izdanju Mozaik knjige i pročitati ih. Autorica me osvojila svojim pisanjem, razmišljanjem i pričom pa vjerujem kako će me i druge dvije oduševiti jednako kao i ova.

Ako još niste, toplo preporučam da uzmete ovu knjigu u ruke i pročitate ju, jer, vjerujte mi, neće vam trebati dugo do zadnje stranice!

Izvor: Knjigoljupka