RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

OCJENA KNJIGE: 5/5

Fran je dječak koji žarko želi psa, ali on s roditeljima živi u stanu i njegovi roditelji nisu spremni na toliku odgovornost kao što je kućni ljubimac i misle kako Fran ne shvaća koliku brigu pas zahtijeva. S obzirom da Fran jako, jako želi psa, on dolazi na ideju da na primjeru plišanog psa pokaže mami i tati da je spreman na psa i da će brinuti o njemu baš kao o pravome psu u sljedećih pola godine. Fran to uspješno obavlja i prije isteka tih pola godine, roditelji mu za rođendan odluče pokloniti psa, kojemu je nadjenuo ime Medo, jer su shvatili da je Fran odgovoran dječak i da će se brinuti o psu.

Ova slikovnica savršena je za sve roditelje koji su suočeni s ovakvim problemom, kada djeca žele kućnog ljubimca, ali ne znaju koliko on zahtijeva pažnje i brige. Kroz ovu priču o Franu, djeca će naučiti da su kućni ljubimci dio obitelji i potrebno im je posvetiti dobar dio svojega vremena, bez obzira na sve okolnosti – npr. bili mi raspoloženi za šetnju ili ne.

Još jedan krasan detalj koji želim istaknuti, a važno je naglasiti, jest taj da roditelji Franu ne kupuju psa, nego ga udomljuju iz azila, što je još jedna lijepa gesta i način kako ukazati djeci da postoje psi i mace koji traže dom, jer ih je netko odbacio i nije se znao brinuti o njima. Sam kraj slikovnice je poseban, jer Fran i njegovi roditelji Medu ne napuštaju ni kada idu na more te je pas postao pravi član obitelji.

Ovo je doista jedna simpatična slikovnica za djecu uzrasta šest do sedam godina, iako ju možete čitati i s mlađima, a djeca će zasigurno uživati u priči o Franu. I ne samo da je jako simpatična, ova priča je i poučna te kroz ovu slikovnicu djecu možete poučiti važnim informacijama o kućnim ljubimcima i brizi o njima.

Tople preporuke za ovu slikovnicu, autor i ilustrator u odradili sjajan posao!

Izvor: Knjigoljupka