RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

Christopher i Hannah bračni su par koji se godinama bori da dobije dijete. Godine i godine pokušavanja nisu urodile plodom, ali jednog dana u njihovu bolnicu dolazi djevojčica koja je zlostavljana i Christopher stvori posebnu vezu s njom i uspije nagovoriti suprugu da ju usvoje. Došavši s njom kući, svaki problem koji nastane, čini se rješiv, međutim s vremenom malena Janie, koja je vidno psihički uništena, stvara sve veći i veći problem Hanni. Janie se ponaša zastrašujuće, Hannah više ne vidi izlaz iz svega toga, a Christopher ne razumije svoju suprugu i njena razmišljanja. Janie unosi pravi razdor u obitelj i nakon jednog nemilog i strašnog događaja, njihov život u potpunosti se mijenja na gore, a samo Hannah vidi problem u svemu tome.

Ovo je priča o mladom paru kojemu samo jedna stvar treba da im život postane doista savršen, međutim ništa neće biti kako su očekivali i nadali se. Malena Janie za njih predstavlja samo problem i oni ne znaju kako se postaviti. Neće im pomoći ni savjeti psihologa, niti će im se ijedno rješenje činiti pravilnim. Janiena psiha uništena je, njen život velika je zagonetka, a jedino je Hannah ta koja će doista doživjeti kakva je to zapravo Janie. Ona će cijelo vrijeme biti jedna djevojčica pred Christopherom, a jedna pred Hannom i učinit će sve da se riješi Hanne, jer očito je da joj je ona samo smetnja u odnosu koji ona ima s ocem.

Ova priča tako je stravična i jeziva i stvarno je bilo na trenutke i mučno čitati neke dijelove knjige. Djevojčica Jannie doista se na trenutke čini kao utjelovljenje zla i ovdje ne pretjerujem s izrazom. Autorica je odlično napisala knjigu, zaplet, rasplet, jedino mi nedostaje detalj zašto je Janie baš takva. Nedostaje mi malo bolje objašnjenje njenoga stanja, jer na kraju saznajemo samo kakav je bio odnos između nje i njene majke, ali ne saznajemo okolnosti koje su dovele do toga. Međutim, bez obzira na to, priča je vrhunski ispričana, od početka priče autorica nas drži svojom pričom u neizvjesnosti, drži nas na rubu i ne ostavlja nam na izbor hoćemo li nastaviti čitati kasnije ili ne. Jednostavno nećete moći izdržati i čitat ćete u komadu bez prestanka, jer priča je apsolutno zarazna, iako je strašno jeziva.

Autorica Lucinda Berry po struci je klinička psihologinja koja se bavila dječjim traumama i utoliko je ova priča jezivija i stvarnija, jer žena tako dobro ulazi u cijelu priču i dočarava nam osjećaje djevojčice i roditelja tako realno da imaš osjećaj kao da čitaš nečiju ispovijest iz stvarnog života. Autorica je s ovom pričom doista apsolutno pogodila i nije ni čudo da je ova knjiga ovakav hit.

Ako ste ljubitelji trilera, svakako pod obavezno nabavite ovu knjigu i pročitajte, meni je knjiga zgoditak samo takav. Obožavam trilere, a ovaj je savršen predstavnik toga žanra. Nećete požaliti kada ju pročitate, a učinit ćete to u roku nekoliko sati, jer ovo je priča koja se ne ispušta tako lako iz ruku, vjerujte mi na riječ!

Izvor: Knjigoljupka