RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

Elle, dok je na putovanju, iznajmljuje svoju kuću. Međutim, sve se mijenja nakon što se vrati s puta. Ugođaj u kući je čudan i neprestano ima osjećaj da ju netko promatra iz svakog kutka kuće na hridi. Taj osjećaj ne napušta ju ni u jednom trenutku.

S vremenom shvaća kako je netko bio u kući. Netko se doista poigrava njenim umom i ona se ne može oteti dojmu da je za vrijeme njenog izbivanja netko bio u zaključanoj radnoj sobi, njenom utočištu. Ondje Elle čuva tajnu za koju ne želi da itko sazna. Ipak, netko zna i netko joj to daje do znanja. Elle je lažljivica. Ali, zašto i što se dogodilo?! Tko ju to proganja i tko misli da ona ne skriva?!

Neću vam previše ulaziti u detalje priče, ne želim vam ”spoilati” radnju niti otkriti krivca, samo ću reći da sam bila šokirana kad sam saznala tko je krivac i da tu osobu nisam uopće imala na umu. Lucy Clarke stvarno me uspjela zavarati i onda na kraju izbaciti iz takta. Kako to prije nisam primijetila i kako nisam pomislila na baš tu osobu?!

”Kuća na hridi” priča je koja se čita u jednom dahu. Okretat ćete stranice, jer nećete htjeti stati. A kad dođete do kraja knjige, ostat ćete šokirani. Malo koja knjiga može biti ovoliko jeziva i preispitat će vaše korištenje društvenih mreža i koliko svoj život stavljate drugima na pladanj. Lucy Clarke dovodi u pitanje moderno doba, korištenje interneta i dijeljenje svakog detalja svoga života. Mislite da ste sigurni?! Promislite još jednom.

Vjerujem kako će vas ova knjiga protresti na najbolji mogući način, učinit će vas malo opreznijima i ukazat će vam na opasnosti koje vrebaju u današnje doba. Ako još niste, vrijeme je da uzmete ovu jezivu knjigu u ruke i pročitajte ju! Nećete požaliti, vjerujte mi na riječ. Moram priznati kako je Mozaik knjiga odlično započela ovu knjišku godinu pa se veselim novim knjigama, jer ako će biti upola dobre kao ova, bit će to jedna vraški dobra godina!

Izvor: Knjigoljupka