RECENZIJA Maja Posejpal Gelemanović, Knjigoljupka

Usred noći Abi Knight dobiva poziv koji nijedan roditelj ne želi dobiti. Njena kći, tinejdžerica Olivia, doživjela je tešku nesreću, a na životu je održavaju samo aparati. Abi kažu kako je njena kći pala u ledenu vodu rijeke okliznuvši se s mosta, ali Abi im ne vjeruje, jer vidi masnice na Olivijinim zglavcima. No, postoji još jedna šokantna vijest – Olivia je trudna tri mjeseca. Doktori njen život održavaju isključivo samo zbog djeteta koje raste u Olivijinu trbuhu, a Abi prolazi kroz agoniju čekajući na smrt svojega djeteta i rođenje unučeta. Abi odluči otkriti tko je kriv za Olivijinu nesreću i ne odustaje dok ne sazna pravu istinu. Iako dobiva prijetnje i policija ne radi svoj posao, ona je uporna i želi znati što se zapravo dogodilo njenoj Oliviji.

Ova je priča napisana tako dobro, s puno zapleta, istovremeno nas vraćajući u prošlost gdje pratimo priču iz Olivijine perspektive. Taj dio priče mi se posebno svidio, jer iako Abi ima jedno viđenje života svoje kćeri, Olivia pak živi jednim totalno drugačijim, slobodnijim životom i autorica nas upravo kroz njenu priču navodi na moguće sumnjivce. Iako do kraja ne znamo tko je to učinio, ja moram priznati da sam bila poprilično u krivu i doista nisam očekivala rasplet kakav nam je ponudila Christina McDonald.

Ono što me posebno iznenadilo na kraju priče je moja reakcija na roman. Može li vas psihološki triler rasplakati?! Može, kako ne. Evo, upravo ovaj će to učiniti od vas. Ostala sam poprilično zatečena svojom reakcijom i emocijama, jer nisam očekivala da će me ovakav tip romana ovako na kraju raspekmeziti, ali ta povezanost između Abi i Olivije naprosto tjera suzu na oko. Ovaj gorko slatki kraj ostavljaju čitatelja posve zatečenim i slomljenim i iako je ovakav kraj bio najavljivan kroz cijelu priču, ipak te na kraju potrese.

Ja se iskreno veselim autoričinim novim pustolovinama i novim pričama i nadam se da će ih biti još i to ovakve kvalitete kao što je ova. Ako još niste čitali, toplo preporučam, jer ovaj psihološki triler apsolutni je pogodak i savršeno štivo za zimske dane.

Ušuškajte se pod dekicu, uzmite veliku šalicu kave i počnite čitati!

Izvor: Knjigoljupka