RECENZIJA Maja Cerjan, Bookworm Maja

Šesnaest mjeseci Marin živi u košmaru zbog nestanka trogodišnjeg sina Sebastiana. Razne istrage nisu polučile nikakve rezultate, a njezin sin je i dalje nestao- istrgnuo se Marin iz ruku na tržnici i otišao sa likom odjevenim u Djeda Mraza. Nestao. Nestao je i velik dio Marin i njezinog supruga Dereka. Njezino samookrivljavanje stiglo je do razine kada naprosto ne mari za vlastiti život.

Iako su oboje imućni i vlasnici tvrtki, jad prožima njihove živote. Još i više kada Marin dozna od privatne istražiteljice da Derek ima mladu djevojku. I to već duže vrijeme. Gnjev ju održava na životu i odlučuje uništiti mladu djevojku. Podrška u svemu tome joj je stari prijatelj Sal koji ima svoje sebične razloge približiti joj se u tolikoj mjeri.

“Ključevi joj kliznu iz ruke, ali uspije ih zgrabiti prije nego što slete u prljavu lokvu na parkiralištu. To je njezin život ovih dana, zar ne? Niz posklizavanja i hvatanja, pogrešaka i kajanja, neprestano žongliranje u sklopu kojeg se pretvara da je dobro kada se samo želi raspasti. Jednoga dana, sve te loptice past će na tlo i neće samo puknuti. Razletjet će se u tisuću komadića.”

Marin i Derek se okružuju lažima i tajnama. A Derekova (ne tako) tajna djevojka ima svoje beskrupulozne razloge za vrebanje upravo tog muškarca. A možda i nisu tako beskrupulozni. Možda su prijeko potrebni. Pitanje je koliko su ljudi spremni platiti da bi sakrili svoje tajne? Koliko dugo majčina ljubav i tuga traju prije no što ih nadiđu osjećaji bijesa i osvete?

“Svaka osoba je proizvod svega onoga kroz što je prošla. “

Zanimljiv triler koji će vam se uvući u glavu i natjerati vas da se borite sa navalom osjećaja i misli o situaciji u kojoj su se likovi pronašli. O dubokoj boli i čemeru iz kojeg može, zbog male iskre, buknuti lavina očaja i osvete.

“Znaš kako je to imati dijete? To je kao da ti srce izađe kroz vrata na dvije noge, ranjivo i nezaštićeno. Prokleto je zastrašujuće.”

Likovi su dobro okarakterizirani, iako bih voljela da se Dereka bolje opisalo, a ne samo površno. No dojmilo me se što je prva polovica knjige dodijeljena Marin i njezinoj tugi. Suosjećanje koje osjećate zbog nje, kao i snaga ljutnje zbog Dereka i djevojke, tjera vas na čitanje. I tada se susretnete sa McKenzie- “tom” djevojkom. I shvatite da nisu stvari uvijek crno-bijele. Dijelom se ljutite na nju, ali ju i shvaćate. A to volim kod knjiga- to što se mogu poistovjetiti sa likovima i shvatiti kroz kakve košmare prolaze u svojim očajem prožetim životima.

“Zbunjujuće je kako ljubav i mržnja mogu postojati u isto vrijeme, isprepletene i zapetljane i neuredne i zbunjujuće, čak i nakon što druga osoba umre.”

Cover knjige me totalno privukao. Slaba sam na estetične naslovnice, a ova je baš upečatljiva. Kao i sam sadržaj.

Izvor: Bookworm Maja