RECENZIJA Magdalena Ondrušek, Throne of Bookaholic

Svi koji me poznaju i koji ažurno prate moj blog su već mogli zaključiti kako, od svih mogućih žanrova, najviše volim čitati trilere/krimiće i fantasy. Ljubavne romane čitam minimalno, erotske još manje. No, tu i tamo se nađe poneki dragulj koji čak i meni uspije privući pažnju. Istina je da se u meni krije romantična duša, ali na previše sladunjave i klišejaste stvari nikad nisam padala. Možda baš zato i izbjegavam ljubavne romane. Nekako su mi svi na isti kalup, jednako kao i romantični filmovi. Ali, kao što sam rekla, postoje iznimke. Divne, savršene iznimke. A Kradljivac poljubaca je jedna od njih.

PicsArt_05-13-09.10.32-01

Francescu Rossi odgajali su strogo i tradicionalno. Rodila se i odrasla u zlatnom kavezu koji je bio prostran, no svejedno zaključan. Njezin otac, Arthur Rossi, bio je na čelu Sindikata. Kao jedino dijete svojih roditelja i jedina nasljednica poslovnoga carstva Rossijevih, njezin život sastojao se od mnogih ograničenja. Umjesto da krene na fakultet i stekne diplomu, što joj je ujedno bio veliki san, njena jedina zadaća bila je pronalazak savršenoga supruga. No, Francesca je već znala da će se udati za voljenog Angela Bandinija, nasljednika jedne od najmoćnijih obitelji čikaškog Sindikata podzemlja.

Već je bezbroj puta u glavi zamišljala njihov prvi poljubac. A imala je i namjeru da se na nadolazećem maskenbalu taj poljubac napokon ostvari. Jer ipak, poruka iz stare drvene kutije koja se prenosila generacijama u obitelji Rossi jasno kaže kako će njen prvi poljubac biti od osobe koja je ujedno i ljubav njenoga života. No, taj joj je poljubac ukrao maskirani vrag ispod crnoga čikaškog neba, senator Wolfe Keaton. Nemilosrdan, snažan, ambiciozan i na prvi pogled šarmantan, senator je poznat kao nepopravljivi ženskar. I upravo on joj je oteo ono najbitnije. Trenutak o kojem je cijeli svoj život maštala.

Da stvar bude gora, idućeg jutra Francesca je doznala kako je primorana zaručiti se za Wolfea umjesto za Angela. Wolfe Keaton pronašao je slabosti njenog oca i okrenuo ih sebi u korist. Ucijenio je Arthura Rossija njegovim grijesima kako bi ga prisilio da mu Francesca postane supruga. Znao je da je ona Arthurova Ahilova peta i da će preko nje osveta biti najslađa. A tu su i informacije kojima je senator raspolagao i koje su mogle ugroziti cijeli Sindikat, ostaviti Francescu i njenu majku bez ikakvih prihoda nakon što bi njega strpao u doživotni zatvor. Arthur nije imao drugog izbora nego poslati svoju kćer u ruke nemilosrdnog senatora.

_Pred njom je budućnost puna mogućnosti. Možda joj se, nakon toliko vremena, sreća ipak nasmiješila._ (5)

Francesci se cijeli život promijenio doslovno preko noći. Postala je zaglavljena između budućnosti o kojoj je oduvijek sanjala i sadašnjosti koja joj je bila nepodnošljiva. Njezino se srce raspuknulo na dva dijela i krvarilo za dvojicu suparnika koji su se za njega borili do gorkoga kraja.

Tijekom boravka u Keatonovoj vili, Francesca će pronaći pravu sebe, onu koja se devetnaest godina skrivala iza pogrešnih uvjerenja. Svidjelo mi se koliko se njen lik promijenio kroz roman. Od razmažene, naivne i previše plačljive žene, postala je hrabra, odvažna i snažna. A upravo je Wolfe bio zaslužan za to.

Iako je u većini poglavlja Francesca glavni pripovjedač, autorica nam povremeno daruje i dijelove s Wolfeom, pa na taj način možemo bolje upoznati našeg senatora, dobiti bolji uvid u njegova razmišljanja i osjećaje, a možda i na neki način shvatiti njegove postupke.

_Pred njom je budućnost puna mogućnosti. Možda joj se, nakon toliko vremena, sreća ipak nasmiješila._ (4)

Teško mi je reći nešto više, a da vam pritom ne kažem previše. No, moram istaknuti par meni bitnih stvari. Kradljivac poljubaca je čisto savršenstvo. Čak i ako niste ljubitelj ljubavno erotskih romana, vjerujem da će vam se ovaj ipak svidjeti. Pored silnih trilera i romana s teškim temama, Kradljivac poljubaca bio je upravo ono što mi je trebalo. Opuštajuća, pitka i zanimljiva radnja me od samog početka toliko obuzela da jednostavno nisam mogla prestati čitati. Uživala sam u svakoj stranici. A kad sam ju pročitala i zatvorila, osjećala sam se sretno, zadovoljno. Dobila sam apsolutno sve što sam tražila i očekivala.

Dijelovi s mafijom, ucjenama, lažima i vječnim rivalstvom samo su produbili moje zanimanje za roman i dali mu veće značenje. Jer Kradljivac poljubaca ne sadrži tipičnu romansu. Priča je to o Nemezi i zlikovcu. Ona koja započinje mržnjom, gnjevom i patnjom, pretvara se u mnogo više nego što biste ikad pomislili. Ona koja vas tjera da grickate donju usnicu dok listate stranice i zbog koje bi si u par navrata najradije počupali kosu od frustracije, a možda čak i pustili koju suzu od nabijenog vrtloga emocija.

Ukoliko želite malo predahnuti od trilera, drame i teških tema, onda je ovo pravi roman za vas. Imate moje tople i najiskrenije preporuke! Očaravajuć, zarazan i maestralno napisan roman. Iskreno se nadam da će biti još knjiga ove autorice, moje je simpatije uspjela osvojiti.

Izvor: Throne of Bookaholic