RECENZIJA Lea Renić, New Chapter

Kada mladu djevojku Saru majka otpravi u London započinje živjeti životom koji si ne bi poželjela ni jedna djevojka. Po izlasku iz kočije, u namjeri da živi mirnim životom služavke u obitelji u koju ju je majka poslala, pred nju dolazi žena koja ju odvlači s ceste uvjeravajući ju da bolji život za nju ne postoji i da pođe raditi za nju. Ta žena je gazdarica krčme i javne kuće i u Sari je vidjela dobru priliku za zaradu. Sara je preko noći postala ispušni ventil za razne muškarce, sve dok jednog dana u ulici iza krčme nije upoznala Esther. Vođena Božjom riječi, Esther joj nudi izlaz i spas od prostituiranja i zlobne gospodarice koja je prodavala njeno tijelo.

Esther Thorel je supruga najmoćnijeg tkalca svile. Usprkos tome što je Sara prostitutka, a ona žena visokog statusa, bez razmišljanja joj pomogne i tako Sara postane njena osobna sluškinja. Dvije totalno različite žene koje su povezane na poseban način. Sarin položaj i neprestana briga za svoju gospodaricu omogućuje joj da bolje i intimnije upozna Esther. No jedna tajna leži zaključana i skrivena na dnu ormarića i Sara pod svaku cijenu želi znati što se tamo skriva.

Na tavanu Thorelovih mladi nadničar Bisby Lambert tka svoj majstorski rad. Zvuk tkalačkog stana na kojem Bisby tkaje vrhunsku svilu budi u Esther opasnu i zanimljivu ideju. Tko bi rekao da će savršena i časna žena poput nje potajno provoditi vrijeme na tavanu s osobom koja nije njen muž, radeći na nečemu što nije primjereno za jednu ženu. Esther želi istkati svoju svilu koju je dizajnirala pod imenom Kupina i divlja ruža. Nije bila ni svjesna da će ti tajni sastanci preokrenuti njen život, a i živote ljudi oko nje.

U ovaj roman sam ušla bez velikih očekivanja, i drago mi je da je bilo tako! Jako, jako mi se svidio. Naslovnica je pravo remek djelo, ona me najviše i privukla kod ove knjige. Iako baš ne težim ka povijesnim romanima, Kupina i divlja ruža mi je na neki način otvorila put drugim žanrovima. Svakako ću se vratiti povijesnim dramama, jer u ovoj sam istinski uživala. Priča teče dosta glatko, likovi su zanimljivi i nema pretjerivanja u opisima. Poglavlja su poredana tako da pratimo i Sarin i Estherin život, kako gledaju jedna na drugu i na cijelu situaciju koja se događala među likovima. Buntovna Sara mi je od početka bila najdraži lik, dok mi je uštogljena Esther tek kasnije postala junakinja romana. Zanimljivi su odnosi tih žena, igrice toplo-hladno, da nikada ne znaš na čijoj si strani, jesu li u istom timu ili podmeću jedna drugoj. Te napetosti i spletke su ono što je mene osvojilo, a vjerujem da će i Vas.

Od mene imate iskrene preporuke za ovu knjigu!

Jako se veselim vidjeti što će nam ova autorica sljedeće pripremiti 🙂

“Tkalački stan je srce tkalačkog kućanstva. Ono što nas sve pokreće.”