RECENZIJA Lana Čorak, Gospodin i gospođa Book

Greta, najmanja od svih
Lu Fraser, Kate Hindley
Već vam neko vrijeme želim pokazati ovu predivnoću koja je stigla iz Mozaikove naklade. Posveta koja je prva stvar koju čitatelj uoči otvarajući knjigu već govori o veličini ove slikovnice “Za moju mamu, koja uvijek vidi “velikoću” u meni.” Stil pisanja je savršen za više uzrasta, stilski je zaista lijepo, odabrane su profinjene riječi koje se koriste, a istovremeno je dinamično, ima rime i tekst je rasčlanjen po stranici što se meni sviđa, a sijećam se da sam i kao dijete voljela takav tip slikovnice. Jakovi su krupna goveda koja žive u Aziji, između ostalog karakterizira ih velika tjelesna masa, a malena Greta je kao što i naslov kaže, najmanja od svih. Gretu njena veličina ne sprječava da uživa u svakodnevnim radostima, ali se često pita što bi se dogodilo da je ona velika kao i ostatak njenog krda. Kada dođe do iznenadne situacije, samo Greta može spasiti stvar jer ne zaboravimo da najmanji mogu činiti najveća djela. “Ali odvje i sad, dok si tako divno sitna, vidiš da u tebi se krije velikoća bitna.” Slikovnica je dirljiva, topla i primjerena svim uzrastima, malima i velikima, svi mogu nešto naučiti iz nje i doživjeti će puno emocija. Za kraj dodajem misao male velike Grete ” Baš je kako treba veličina moja. Savršeno sam malena… i savršeno svoja. “
Hvala @mozaik_knjiga_mk na poslanom primjerku knjige ❤️

Izvor: Gospodin i gospođa Book