RECENZIJA Lana Čorak, Gospodin i gospođa Book

David Walliams, Bakasaur
Već sam izrazila svoje oduševljenje Walliamsom kada sam pročitala njegovu knjigu Kodno ime banane, obožavam njegov humor, ideje i način na koji prenosi važne poruke bez direktnog osjećaja da nam ih neko prenosi. Ilustracije su pune boja, što nije baš slučaj sa svim novijim slikovnicama koje imaju tendenciju biti više minimalističke. Meni se sviđa i jedno i drugo kada se u njima vidi umjetnička nota, a ove ilustracije baš bude u meni topli osjećaj djetinjstva i jako mi se sviđaju, te privlače oko. U ovoj slikovnici humoristično je prikazana situacija koja se često događa s djecom i odraslima – dijete ne želi ići spavati i pokušava baku prevariti kako je još rano za spavanje (a svi znamo da bake vole popuštati unucima). No ova baka nije jedna sasvim obična baka! Već i vrapci na grani znaju da volim kada su tekst i slike u slikovnicama povremeno raščlanjeni po stranici, to podsjeća na strip i čini čitanje zanimljivijim iskustvom. Konstrast većih i manjih fontova slova također naglašava riječi koje su važne i pomaže čitatelju uočiti što je glasno, što je tiho, što je važno, a što malo manje. Zanimljivo je i što se spominju imena dinosaura s pripadajućim ilustracijama, tako da svatko može naučiti ponešto. Dječak Janko nije učinio ono što ga je baka zamolila, ali sve što mu se dogodilo nakon što je ustao iz kreveta potaknulo ga je da ubuduće ipak ide spavati na vrijeme! Ako imate djecu koja ne žele ići u krevet, pokušajte im pročitati ovu slikovnicu! 😀
Hvala @mozaik_knjiga_mk na primjerku knjige

Izvor: Gospodin i gospođa Book