RECENZIJA Knjiški moljac

Dirljiva priča koja nas čežnjom vraća u prošlost gdje dobivamo očaravajući, atmosferični i nevjerojatan pogled u indijsku kulturu sredine prošlog stoljeća, kao i na jedan život jedne hrabre žene…

Ovo je jedna nevjerojatna priča o hrabrosti, snazi i želji za slobodom. Autorica, Alka Joshi, vješto nas uvodi u život sedamnaestogodišnje Lakshmi, koja je odlučila pobjeći od dogovorenog braka punog nasilja i započeti novi život u prekrasnom Jaipuru. Kroz priču, Lakshmi postaje žena koja slika kanom te se pretvara u pouzdanicu bogatih žena više klase. Njezini originalni dizajni i mudrost zasigurno će osvojiti vaše srce.

Alka uspješno stvara živopisni svijet u kojem Lakshmi živi, a njezina priča dira srce i nadahnjuje. Kroz njezinu priču, autorica nas uvodi u živopisan svijet indijske kulture, tradicije i običaja. Kroz njezin lik, susrećemo se s problemima s kojima se suočavaju mlade žene u Indiji, poput prisilnih brakova i obiteljskog nasilja. Lakshmi je snažna i hrabra osoba koja se ne boji rizika, a njena priča nas nadahnjuje da se borimo za svoje snove i prava.

Isto tako, autorica nas suočava s temama kao što su suživot različitih klasa, tajne i obiteljske veze, kao i spomenuta – ženska prava. Lakshmi je snažna protagonistica koja odbija prihvatiti svoju sudbinu i koja se bori za svoju neovisnost, čak i kada to znači riskirati sve što ima.

“Žena koja je slikala kanom” je knjiga koja će vas očarati svojom ljepotom, mudrošću i osnažujućom pričom. Preporučujem je svima koji žele uživati u dobroj knjizi koja će ih nadahnuti da se bore za svoje snove i prava. Ali nekako nije moja “šalica čaja”… Ono u čemu ja uživam ipak mora biti malo dinamičnije i s velikim dozama napetosti i mistike. Ali ljubiteljicama svega navedenog gore, od srca preporučujem. Ne znači ako nešto nije moj prvi izbor, da to neće osvojiti one koji vole takav žanr. Knjiga je kvalitetno napisana i nosi snažne poruke, a samim time – vrijedna je čitanja.

O autorici

Alka Joshi diplomirala je na Sveučilištu Stanford i magistrirala na Umjetničkoj akademiji Kalifornije. Radila je kao autorica reklamnih tekstova, marketinška konzultantica i ilustratorica. Alka je rođena u Indiji, u saveznoj državi Rajasthan. Njezina je obitelj stigla u Sjedinjene Američke Države kad je Alka imala devet godina. Sa svojim mužem, i dva neposlušna psića, danas živi na poluotoku Monterey u Kaliforniji. Žena koja je slikala kanom njezin je prvi roman.

Izvor: Knjiški moljac