RECENZIJA Irina Vujnović, Čarobni svijet bajki

Nakon slikovnica Ured za izgubljene stvari i Zašto ne volim proljeće dvojac Zoran Maljković i Marko Jovanovec pripremili su za nas novu slikovnicu – Moj tata ZEKO.

Tata ovoga dječaka je nezaposleni profesor hrvatskog jezika. Ali to što nema stalan posao u struci ne znači da se ne trudi raditi razne druge poslove. Pa je tako već radio u praonici automobila, raznosio pizzu, bi noćni portir u hotelu i statist u serijama i filmovima, za Božić je bio Djed Božićnjak u trgovačkom centru, a pred Uskrs uskrsni Zeko. A dječak – mali uskrsni Zečić. Iako je to u početku izgledalo vrlo zabavno, dječak je vrlo brzo shvatio kako nije lako cijeli dan hodati u kostimu zeca.

Posljednjeg je dana u trgovačkom centru bila velika gužva, svi su se htjeli slikati i gurali su se oko nas. Ne znam više ni sam koliko mi je njih stalo na nogu… …koliko me je njih povuklo za uši i odlijepilo rep koji, onako u kostimu, uopće nisam mogao ponovo zalijepiti sam. Bolje da vam i ne govorim da me je jedan bezobrazni klinac opalio nogom u guzicu. Ukratko, nisam mogao dočekati da prođe taj dan.

No kao i sve drugo, prošlo je i to, pa su nakon obavljenog posla  otac i sin krenuli kući. I dok su sjedili na klupici i jeli sladoled. Pored njih je stao veliki crni auto iz kojega je provirila glava i upitala ih da sutra navrate kod njega doma i razvesele njegova sina.

Dječak je prvo rekao ne, ali njegov otac odmah je doviknuo da će svakako doći. I znate što? Odlazak do čovjekove kuće bi je velika prekretnica u njihovu životu. A kakva? E to ćete morati otkriti sami. ?

Ova priča divan je prikaz kako se svakakve avanture mogu dogoditi u životu i kakve nam lijepe trenutke i iznenađenja može donijeti. Baš onda kada se najmanje nadamo. Lijepa gesta ponekada otvara vrata kojima se nikada nismo nadali i donosi divna prijateljstva kada ih najmanje očekujemo… Uživajte u čitanju u ove lijepe slikovnice, ona je jedna od onih koje će vas podsjetiti kako treba biti velikodušan i spreman pomoći.

P.S. Slikovnica je kao i druge dvije ovih autora prilagođena početnicima u čitanju.

Izvor: Čarobni svijet bajki