RECENZIJA Ella Hasel, Knjiški recenzeRAJ

Pokazalo se da kada izgubiš sposobnost rađati djecu ujedno ne izgubiš i majčinski instinkt.

Zlo mjesto pročitala sam u dva dana i jednome dahu, a već ga sada uvrštavam popis jedne od najboljih knjiga pročitanih u 2024. godini, jer znam da će rijetko koja knjiga moći nadmašiti ovu!

U knjizi Zlo mjesto, Minke Kent, pratimo dvije paralelne radnje. Suživot, ili je bolje reći preživljavanje, sestara u kolibici. U šumi. Same, odbačene od svijeta i civilizacije, svakoga se dana boreći za malo hrane i vode. I, priču o Nicholette – bogatoj, udanoj i gotovo savršenoj ženi, koja ima sve samo ne dijete. A toliko ga silno želi. Pri tome misli da ju muž vara i da se njezin život raspada. Ali, kako su ove dvije priče povezane?

Očaj rađa otpornost, ali opet, zlo isto tako.

U ruci sam držala tri knjige. Dvije su imale tamne i mračne naslovnice, pretpostavljala sam kako su to kriminalistički romani, a ova naslovnica je bila tako živa i lijepa. Obojana. Mislila sam, ne čitajući sinopsis, kako ću nju prvu uzeti na čitanje i zaista jesam. Krenula sam jednoga jutra i dovršila u predvečer, dan kasnije, pa bez problema mogu reći kako sam knjigu pročitala u jednome dahu! Ali, ona se jednostavno ne može drukčije niti pročitati, svako poglavlje je toliko zanimljivo i ne postoji niti jedan trenutak u knjizi u kojemu se nešto ne događa, ne mijenja i gdje radnja nije dinamična. Roman ne možete ispustiti iz ruku, jer su vam konstantno upitnici nad glavom i pitanja se toliko brzo vrzmaju, da ih morate otkriti u jednome sjedenju i čitanju ove književne senzacije!

Čudno je kako prestanemo cijeniti sitnice što smo više u njihovoj blizini, kao da time što ih imamo stalno pred očima postanemo fizički nesposobni vidjeti ih.

Jedna je ovo od rijetkih knjiga koje niti u jednome trenutku nisu dosadne. Radnja na početku knjige ide in medias res (u središte radnje) i samim time nemate niti sekunde predaha. Za sve one koji žele pročitati dobru i kvalitetno napisanu knjigu u jednome danu ili vikendu, a da vas zabavi i zainteresira – ovo je naslov koji trebate potražiti u knjižnici ili knjižari pri sljedećem posjetu, jer vjerujem da nećete požaliti!

Čovjeku ne treba sprovod da bi bio stavljen na počinak.

Izvor: Knjiški recenzeRAJ