RECENZIJA Ella Hasel, Knjiški recenzeRAJ

Umiremo onako kako živimo.

Tijekom čitanja knjige sam ju objavila na društvene mreže i svi su me pitali: kakva je, o čemu se radi, je li vrijedna čitanja? I ja sam svima odgovarala sa srdačnim ,,da”, iako još uvijek ne znam kako nekome tko nije pročitao ovu knjigu objasniti što se u njoj događa. Radnja je višestruko složena, ima nekoliko različitih retrospektivnih ulomaka, radnju pratimo iz perspektiva nekoliko likova, tako da vam sa sigurnošću mogu reći kako knjigu od prve do posljednje njezine stranice nećete ispuštati iz ruke!

Ubojstvo koje se dogodi na samome početku knjige otkriva tajne likova iz prošlosti, koje nisu nimalo zlokobnije no što je ubojstvo na samome početku. Pacijentova tajna, roman Loreth Anne White, uvući će vam se pod kožu i pod njom ostaviti trajne ožiljke. Jer, ono što ćete pročitati i u mislima doživjeti, daleko je strašnije od onoga s čime ste se do sada susretali.

Ljudi su užasno složena stvorenja. I ponekad odgovor ne možemo naći u knjigama. Ponekad se kemija između ljudi sjedini u katastrofalnom spoju.

Koliko mislite da poznajete svoje partnere? Ljude iz svojeg privatnog i poslovnog života? Mislite kako vam žele samo dobro? Sve dok se to dobro ne pretvori u loše… onda vidite prava lica. Onda saznate pravu istinu.

Mislim kako od siječnja nisam pročitala ovoliko dobar kriminalistički roman (iako bih ga ja svrstala u kategoriju psiholoških trilera), kada sam čitala Muškarce koji mrze žene. Knjiga inspirirana stvarnim zločinom, kojeg sam kasnije, nakon čitanja, krenula istraživati na internetu – napeti su i zlokobni. U današnjem svijetu, kada nas gotovo ništa ne može iznenaditi, kada su se sve grozote o kojima smo samo čitali na internetu, došle u naše krajeve i susjedne države – ovaj roman ledi krv u žilama, a svaka dlačica na tijelu vam se podigne. Jer, uvijek od goreg postoji lošije.

Uvijek postoji pukotina. Pukotina u svemu. Tako svjetlost ulazi. Ili tama izlazi.

Moram napomenuti da, iako sam dosada knjigu predstavljala kao zastrašujuću, zlokobnu i ‘onu koja će vam se uvući pod kožu zbog onoga što ste pročitali’, knjiga ne posjeduje elemente horora, SF-a ili fantasyja. Predstavljam ju kao takvu isključivo zbog društvenih problema koje obrađuje, ali i stvarima s kojima se mi, na Balkanu, još uvijek nismo često susretali.

Iskrena preporuka za sve ljubitelje ovoga žanra! Vjerujem kako ćete u knjizi uživati, jer će vas držati napetima i zainteresiranima sve dok na posljednjim stranicama ne pročitate pravu istinu.

Ljudsko tijelo nije spremno čuvati tajne. To izaziva ogroman stres. Zna biti iscrpljujuće. Tako dolazi do problematičnog ponašanja.

Izvor: Knjiški recenzeRAJ