RECENZIJA Dubravka Mažar, Vanesina Škrinjica

S vremena na vrijeme poželim pročitati dobar triler, volim ih ali ne čitam baš često jer ne stignu na red od nekih drugih žanrova koje malo više preferiram. Naslovnica ove knjige me zaintrigirala kao i sinopsis, a prvih nekoliko stranica me odmah “upecalo” i znala sam da će ovo biti odlična priča. Sigurna sam da ću ove godine čitati više ovakvih knjiga ?

Ali ponekad je jedini način da počneš iznova taj da najprije sve spališ.

Paris je uhićena radi ubojstva svog muža, nađena je u kupaonici kako drži britvu ali ona se ne sjeća kako je tamo dospjela… Odmah na početku daje se naslutiti da Paris ima tajnovitu prošlost koja je možda povezana s ubojstvom. Najviše ju brine hoće li nakon ovog događaja biti otkrivena ta njezina prava prošlost i identitet. Uz ovu priču pratimo i onu o njezinoj majci Ruby Reyes i ubojstvu koje je počinila prije 25 godina. Ruby joj je ujedno i najveća prijetnja, nikad nije bila majka koja voli i štiti svoje dijete, baš naprotiv.

Nevjerojatno napeta i zapravo potresna priča u kojoj imate puno prostora za nagađanje tko je što učinio, rekla bih da ova knjiga zahtjeva dosta velik angažman čitatelja što jako volim. Puno je tu detalja, imena, vremenskih okvira, na trenutke sam čak imala dojam da sam izgubila nit ali na kraju je ipak sve sjelo na svoje mjesto. Najviše me potresao odnos Ruby i Paris, odnosno zlostavljanje koje je Paris trpjela radi nje još od djetinjstva, neke opise je bilo baš teško čitati. Svatko bi se zapitao kako jedna majka može toliko nauditi djetetu. Ruby je jedna narcisoidna manipulatorica i zlostavljačica koja gazi i preko svog djeteta da bi došla do cilja, to je najmračniji moment u priči.

She can kill with a smile, she can wound with her eyes (Billy Joel)

Knjiga sadrži šest dijelova, a na početku svakog od njih nalazi se citat iz neke poznate pjesme kao uvod u poglavlje što mi se izuzetno dopalo. Mislim da će ova knjiga zadovoljiti i najveće ljubitelje psiholoških trilera, likovi su zbilja interesantni, mračni, neki i duhoviti. Jedna zamjerka koju imam tiče se otkrivanja identiteta Paris, možda je do toga došlo malo prerano u knjizi pa je priča u tom segmentu izgubila na napetosti. Autorica je uistinu autentično prikazala mračan ljudski um ubojice i zlostavljača. Završetak priče me totalno iznenadio, nisam uopće očekivala takav rasplet, sjajno i nepredvidljivo. Preporuka za sve koji vole za vrijeme čitanja sjediti na rubu stolice, za sve ljubitelje napetosti i neizvjesnosti ? ali i upozorenje za one koji ne mogu čitati o bilo kakvom obliku zlostavljanja.

Uživajte u čitanju!

Izvor: Vanesina Škrinjica